Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Helledussen!!! Jammen er vi blitt gravid!! Testet med cb digital to dager på overtid og den var jo bare såå positiv:) Forventet ikke å vere gravid denne mnd, har hatt en sånn følelse av å ikke vere gravid.. Noen dager før forventet ikm hadde jeg typiske mensmurringer og noen skikkelige knip i magen og jeg var da overbevist om at tr var på vei, men heldigvis har tr tatt ferie! Masse takk for råd og mange gode innlegg som jeg har lært mye av å lese..blir vel å fortsette å henge her inne litt innimellom, da jeg har hørt at det ikke er alltid like kjekt inne på 1.trim.. Her kommer babystøv**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** sammen med masse lykkeønsetanker om at dere superflotte jenter følger etter!!! Lykke til alle sammen!!
snart-en-liten-spire? Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Gratulerer så utrolig masse!!!!!!!
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Gratulere sååå mye!!! Kjempemorsomt!!! Lykke til med spiren og svangerskapet!!
Maja-Kaja Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UTROLIG BRAAAA:) GRATULERER!!!!!!!
marna Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 åååå=) heldiggrisen=) Har IKM på onsdag å sitter også med en følelse av at jeg ikke er gravid, men dette innlegget ga meg håp igjen=) Suger til meg masse babystøv!! Lykke til videre LilleLykke=)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Takk takk:) Selv om ikke kroppen bobler over av alle slags symptomer er det likavell masse håp!!!
Tirilmor82 Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer kjempemasse!!!! Kos deg med den voksende magen!!!! :)
MaybeBaby - februar 2009 Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye!!! Så fantastisk! Jeg joiner deg i hurrraropene for vi er visst også gravid! Håper det er mange flere som har vært like heldige denne uka!
hønetuppa ønsker barn Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har også mens murringer. Hadde IKM i dag, men ingen mens enda. Men testet i dag tidlig.. negativ GRATULERER SÅ MASSE!!!!
Lillegull og spiren Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utrooooolig heldig du er:) Tenk at du har en liten spire i magen:) Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) Tenker dere er glade nå Har du en oppskrift til meg??? Klem
Jelly Belly Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye!! *rapper til meg masse babystøv*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 gratulere:) så flott at du har en liten spire som blomstrer i magen din:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Takk skal dere ha jenter!! Håper dere alle kommer etter fort!! Har ikke gått helt opp for oss ennå, men vi svimer rundt i vår egen verden og bare smiler:) Var på legekontoret og tok test i går, tror vi skremte vannet av de andre på venteverelse der vi sto og hoppet opp og ned:) Oppskriften denne mnd var ikke vanskelig...målte el og den ble positiv en tirsdag...hadde oss litt på tirsdagen og onsdagen, så var det slutt på kosen på noen dager....,så hygget vi oss når el var over og vi kunne "slappe" av:) Har ikke hatt symptomer og har fremdeles helt "vanlig" følelse i kroppen, men er oppblåst som bare det!!! Lykke til alle sammen og grattis til flere med spire i magen!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå