Gå til innhold

Hva slags kaffekoker anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker ikke kaffe selv, men nå er det på tide å tilby gjestene noe annet enn pulverkaffe ;- )

... så, hva anbefaler dere - ikke den billingste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mocca master er den beste :)

Skrevet

Moccamaster :)

Det er absolutt den beste, koster ordinært ca 1500 kr, anbefales

Skrevet

Vi har en nespresso! Den er jo til espresso og dermed kan du lage alt fra kaffemocca til latte! Den er super og kaffen er utrolig god, finnes i et utall smaksvarianter og styrker :) Den får du også i flere forskjellige prisklasser.

Skrevet

Signerer Moccamaster!

Skrevet

Jeg anbefaler deg å koke kaffe på kjele og ikke trakte. Mye bedre med skikkelig koke kaffe.

Et tips for å slippe å følge med kjelen; Kok vann på vannkoker, ha kaffepulver på kaffekjelen og når vannet er kokt heller du det på kaffekjelen og du slipper å følge med å være redd for at kjelen skal koke over.....

Skrevet

Jeg har moccamaster og er veldig fornøyd med den. Men hvis du syns det er for dyrt, så er presskanne-kaffe veldig godt også! Det koster jo ikke så mye for en presskanne, og så koker du bare vann på vannkokeren. Fort gjort og godt! Det fins egen kaffi for presskanner, men du kan bruke helt vanlig også:)

Skrevet

Vi har Krups, og er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Kenwood sin! Den er fin, har få deler og lett å holde ren. Veldig rask og gir god kaffesmak! :)

Vi har også nespressomaskin som er HIMMELSK!!!! Perfekt espresso, latte og cappuccino hver gang!

Jeg er ikke så begeistret for mocca master da min erfaring er at den er litt treg, og har mange deler som blir tilgriset av kaffe etter en stund. Men, helt ok smak. :)

Skrevet

hva me en god press kanne om du ikke drikker kaffe selv?

Skrevet

Gubben er mest fornøyd med moccamaster.

Men han synes det er ekstra stas å kjøpe kaffe til presskanna si. Han liker nok den kaffen enda bedre ;o)

Skrevet

Moccamaster til vanlig kaffe og Krupps til espresso.. Moccamaster er overlegen! =D

Skrevet

Jeg er helt imponert over all kunskapen til dere "kaffedamer". Masse fine råd og tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...