Gå til innhold

Hvorfor vente med aa prove igjen etter en SA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet spira mi for noen dager siden.Legen som tok ul anbefalte meg aa vente en mens foer jeg proever aa bli gravid igjen... Hvorfor?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at kroppen skal få tid til å restituere seg; komme i normal gjenge igjen.

Skrevet

Ok... men vil det si at det er stoerre sjans for aa miste igjen dersom man blir gravid foer man har hatt mens?! Jeg trodde man ble lettere gravid rett etter en SA?? Er helt ny i dette jeg....:/

Skrevet

For at livmorveggen skal bygge seg opp igjen.

Skrevet

Det er lettere å bli gravid igjen,men det er også lettere å miste, hvis du blir gravid igjen på første mens, så øker det med ytterligere 20% sjans for å miste,husker ikke hva det er i utgangspunktet. Det var iallefall det jeg fikk beskjed om da jeg var på ul og fikk bekreftet at jeg hadde mistet i SA. Han sa vent en helst to mens ( jeg trodde han tulla, hadde liksom tenkt å bli gravi så fort som bare det igjen ). Vi ventet en mens og så satt den på andre, som resulterte i Elias da:)

Lykke til.. Anbefaler deg til å vente en mens da, så slipper du å oppleve dette igjen..

Skrevet

Takk for svar, er litt lettere aa vente naar man har en god grunn til det! :)

Skrevet

Dersom en venter en mens, er det også lettere å vite ang termin osv. Dessuten er det mange som sliter etter en sa/ma, som har godt av å vente litt... Det hadde jeg etter hver gang vi hadde mistet..

Skrevet

Jeg også hadde godt av å vente alle gangene vi mistet. La kroppen få gjøre seg ferdig og gi den litt tid.

1 mens kommer som oftest etter en mnds tid og det er jo ikke all verden å vente (tro meg, jeg vet dette)

Skrevet

Takk for svar... Vi skal til Thailand i jula, saa kan jo haape at det blir en liten "made in thailand" prins eller prinsesse....:) Selv om jeg synes det virker innmari lenge aa vente to mnd....

Skrevet

hvis dere lager baby i thailand så slipper du å ligge langflat når du er der og spy fordi du er 6 uker på vei og kvalm som bare pokker, ikke klarer du å fungere skikkelig og ferien blir mindre bra. Istedet kan du ha masse masse masse sex:) Er ikke det toppen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...