Gå til innhold

November: I dag tok Nikolai fem skritt!


ScaryMama

Anbefalte innlegg

Tidligere har han bare tatt ett og ett, når var det hele fem! Er det lenge til han begynner å gå mer enn andre krabber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Vetle gikk 4 igår, men har ikke vist noen interesse for det idag.

Tror barn e veldig forskjellin når det gjelder å gå. Jeg sprang med den gang jeg fikk til å gå og har fortsatt med det siden. Mens min bror brukte flere mnd fra første skritt til han gikk ordentlig. Mange sier guttene er feigere og senere enn jenter, men jeg vet ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja det kan hende at det kommer til å gå treigt... Han har krabbet i over 5mnd. så han har tydeligvis god tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. vetle begynte krypingen da han var 7 mnd så har brukt en stund. Men var oppe å gikk rundt bordet ved 8 1\2 mnd ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus går mer enn han kryper nå, og han begynte i forrige uke.. Men som sagt så er det stor forskjell på de små, så enten tar han seg god tid, eller begynner for fult med en gang.. Men uansett så er han i god gang virker det som....=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynte han faktisk å reise seg og gå rundt bordet da han var 7,5 mnd. så jeg var rimelig sikker på at han skulle gå til bursdagen sin. Alt blir så mye lettere når de går kan jeg tenke meg. Man kan faktisk være ute en del og leke, han har ikke tålmodighet til å bare sitte i vognen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Det kommer vel litt ann på hvor ivrige de er . Snuppa vår var helt hekta, foretrakk egentlig nokså fort å gå fremfor å krype. Det gikk veldig fort fra et par skritt til det var så mange skritt at vi ikke giddet telle lengre- kanskje en uke eller to. Men hun var nokså liten (9,5 mnd) så hun var ikke den stødigste i begynnelsen, mer full sjømann. Men noen jeg kjenner har gutter som er like gamle. De har nylig begynt ¨å gå . Men de er helt stødige, mye mindre knall og fall. med dem kommer ting til å gå super-fort . Spennende tid. Du får ta frem filmkamera og filme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novemberjenta mi går ikke enda, men eldstemann begynte å gå da han var 14 mnd, og da gikk han maaaaaange skritt med en gang, og var veldig stødig fra første skritt. Ventet til han var sikker på at han greide det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...