Holly❄️ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 tør nesten ikke spørre jeg, for får vel kjeft... :0
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor det? Har vel tatt en pause fra DiB. Er jo ikke meldeplikt...
Lilly 79 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har vel ikke sagt at det er meldeplikt? Jeg lurte bare ettersom et innlegg skrevet til henne ble fjerna!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Skjønner jo faktisk det at det ble fjernet da. Det er indirekte reklame for sjamans tjenester, det er uthengig av henne fordi hun har tatt betalt for en tjeneste som ikke er blitt levert.
Lilly 79 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2007 Ok, da skjønner jeg:-) Tenkte ikke så langt som at det hadde noe med spåtjenestene å gjøre.
Holly❄️ Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 var det til meg? Har jeg sagt noe om meldplikt da? Vet bare at her inne kan man ikke spørre om slikt uten og få kjeft... Må vel få lov og lure..
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Var IKKE uthenging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var et spm!!! Hun har jo en familie å ta vare på så kan godt skjønne at hun ikke glor på mailene sine dagen lang. Dette var bare et spm/påminnelse til henne siden venninda mi er ganske spent Ikke værre enn det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå