Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 min har aldri gjort det før, men i det siste har han hørt om litt for mange spøkelser tror jeg..håper det bare er en periode...
NoDoubt Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, det er sjeldent. Av og til får hun det for seg. Da dimmer jeg lyset til det mørkeste. Såvidt lyspæra gløder litt.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ikke 3 riktig enda, men sover ikke med lyset på..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ikkje lyset på men døra er open og det er lys på ute i gangen. Det hender at det er spøkelser på rommet hans men da jagar eg dei ut vinduet før han legger seg så er det ordna. Også tørr dei ikkje komma tilbake for da kjem eg og jagar dei så spøkelsa her i huset er ganske så redd for mamma!!! Guttungen syns det er bare så artig når eg jagar ut spøkelser, det hender det er dinosaurer og troll der au!!! hehehe Fantasien er på topp!!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 ja her vil vi gjerne ha på en liten lampe. Hun har begynt å komme inn hver natt også.....
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 hehe så søt da ) han pleier å ha mareritt om spøkelser stakkars...men det er klart det blir nok endel snakk om slike ting mellom barna i bhg..håper det bare er en fase..vil ikke at han skal være redd for mørket
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 ikke selve taklyset nej, men hun har sånne øynestikkerlys i vinduet sitt. (sånn lenke, nesten som juletrelys) Hun sover greit i mørket også, men synes det er kos med lysene på nå som det blir mørkt om kvelden igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå