Topsy med Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei hei! Jeg gikk ut i permisjon 18 oktober og har termin 8 november. vet jeg får permisjonspenger i slutten av november dersom søknaden min er ferdig behandlet til da noe jeg regner med. men det jeg lurer på er om jeg får litt lønn den 12 november for det jeg har jobbet frem til nav tar over utbetalingen? går lang tid før jeg får penger da hvis jeg må vente helt til slutten av november før jeg får penger igjen...
line_n & sara Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 ville nok hørt med lønningskontoret for å være helt sikker, men det høres ut som om du får lønn den 12.11, ja..
vero:o) Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 du må vel få det du skal ha i slutten av oktober og vel...jeg har termin 6 november....perm fra 16..okt.. jeg..får fra arbeidsgiver...+ nav..for de betaler vel ut i slutten av mndn..var det de sa til meg....
Topsy med Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Ok... ja det virker logisk at det er sånn hvertfall. hvis ikke så vil jeg jo ha innestående lønn fra arbeidsgiver frem til nav tar over... takker for svar:-)
nr 6 på vei Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Du får lønn fremtil 18.oktober fra arbeidgiveren din....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå