Gå til innhold

Jeg gleder meg, og er usikker,,,sikker,,,å spent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt tredje barn, er nå starks 10 uker på vei, har sett hjertet banke i uke 7. Så langt så vell. Jeg er kvalm på kvelden, jeg spiser som en hest, og jeg vet jeg vil bli kjempefeit;-)

Men jeg gleder meg som bare det.

Litt usikker er man alltid, man kan miste, man kan få ett barn som ikke er frisk, alt kan skje....Men jeg mener at jeg får ett barn som er friskt, ett barn som vil gi meg gleder og sorger i mange år!! Jeg gleder meg veldig, og det tror jeg alle her inne gjør!!!

Så selv om jeg ser at det er litt turbulent inne på siden, la oss sammen glede oss over våre mirakler. Å bli mor er rett å slett ett mirakel, og man skjønner det ikke før man ser ett færdig menneske på magen...hører det skrike ut etter noen sekunder i vår verden,,,etter å ha blitt til av kjærlighet mellom mor og far,,,,når man ser søsken så stolte å tildels sjalu,,,alt gleder jeg meg til!!

Alle sammen ønsker jeg lykke til, og glede i svangerskapet. Vi er ikke syke, bare rare og engstelige og glade, og det er jammen ikke rart med tanke på mirakler som skjer i vår egen kropp.

Stor klem fra crazy gravid som ikke skal ha før sist på mai, og som gubben må holde ut med fordi det bare er slik at ting skjer og skal skje. Å jeg vil ha bløtkokt egg ikke hardkokt, da blir jeg sinna nemmelig,,,,å sånn skal det være akkurat nå.

La oss glede oss sammen, og når vi må TRØSTE SAMMEN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå så flott skrevet :)

Gratulerer så masse med graviditeten :):)

*klem*

Skrevet

Jeg er enig! Vi må være litt tolerante her inne, og vi må få være usikker og glad og alt annet.

Så stå på damer!!

Skrevet

Koselig lesing!!

Lett å miste fokus av og til ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...