Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Skam dere jenter!!!!! Er da alt for tidlig dette.... Eneste dere oppnår er å terge oss matglade.. hehe... Så her sitter jeg da... med vann i munnen, og tenker på all den gode julematen.. huttetu...... Er jo så leeeeeeenge til jul enda.... Magen skriker etter å få litt pinnekjøtt, kålrabistappe, surkål og alt det gode... Og riskrem med rød saus da... Og julebrus....... Grrrr.. Fy dere!!!! Hehe...
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Pepperkaker, mandariner og smultringer. Yes da...
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Kan være enig med deg i det ja ) Blir litt revet med i alt dette julesnakket.... På mandag når jeg hva på butikken å så at julebrusa alt har kommet, ble jeg forbanna ) hehe... det e alllllllt for tidlig... 15 oktober.. HALLO!!! Men jeg gleder meg til jul å all julematen, e egentlig det beste med jula!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg blir jo så sulten av alt dette snakket.. så nå har jeg akkurat stekt meg en sjokoladekake.. bare for å trøste meg selv litt her.......... Sikler jo etter all den gode maten her jo...... *SUKK* Jeg ELSKER julen!!!!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 hehe....... Ribbe.... ahhh... med maaaasse ribbesaus, mandelpoteter , hjemmelaga waldorfsalat (uten selleri og majones) og Dahls julebrus!!! Aaahhh... namnamnam........... Og 2 kg mandariner daglig!!! mmmmmmmm...........
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe... Og alle de tradisjonelle julefilmene, godt plantet i sofaen i kosedressen tidlig julemorgen, med et stort fat med frukt og julesnop, den deilige pinnekjøttlukten som sprer seg i huset, blandet med lukten av et nydelig juletre, med masse spennende pakker under, snøen som laver så vakkert ned utenfor vinduet.... *DOBBELTSUKK*
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Men jenter... Det er jo bare 6 uker til 1 søndag i advent og da kan vi henge opp stjerna ) Å begynne å pynta ) hehe... Er jo ei go stund til, men tia går fort!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Wææææææ..... Bare 6 uker til?????!!!!! å Herre min hatt.. er det mulig????!!!!!! Hjeeeeeeeelp som tiden flyr da.....
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Ja tia flyr fort, å kanskje litt for fort av å til ) Men jo fortere den går, jo fortere blir det Jul i Stova )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2007 Jepp.. Og jo fortere blir vi mødre... Jeg for min del kommer vel til å sprekke i jula sikkert... hehe... Både av stor mage, og alt for mye god mat.. hehe.. kommer til å bli bra trangt i magen da ja... hehe...
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 hehe.. ja kan være enig med deg der ja ) Desember e den månden med mest goe mat +++ alt godtert ) Men pleier å tenkte slik at det er jul 1 gang i året og da er det lov å unne seg litt extra ) hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, i julen kan man bare glemme alt som heter kropp.. Hehe.. Det får man ta fatt i etter jul igjen. Funker ikke med kropsfiksering i julen, med all den gode maten + alt det gode knasket.. Hehe.. =)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Tenking på kroppen i jula e umulig ja... hehe... som du sier får vi ta det etter jul.. hehe... å ta resten etter småtrollan har kommet ) hehe.. Det e egentlig ufattelig at all den goe maten bare varer 1 måned i året, kan jo ikke sammenligne med ann mat.. hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, er noe spesiellt med julemate altså.. Merkelig det der.. Men det blir aldri så godt som i jula.. Åh... Jeg GLEDER meg sånn........
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Me Too ) Mamma stekte pinnekjøtt på grillen i sommer, men smakte ikke så godt som det gjør i jula... Så jula e heilt spesielt når det gjelder mat.. hehe... høres ut som 2 matmonstere.. hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er et matmonster.. hehe.. Elsker god mat.. Også er det jo så mye som er godt jo.. =) =) =) =)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #17 Skrevet 21. oktober 2007 ja jeg er også glad i god mat.. kanskje litt for mye av å til ja... merke det litt på vekta, spesielt etter jeg ble gravid hehe
Mamsen til Pjokken Skrevet 21. oktober 2007 #18 Skrevet 21. oktober 2007 he he, helt enig :-) Leste akkurat gjennom det siste nummeret av "Spis Bedre", der var det oppskrifter på litt annerledes julekaker og dessuten deilig julesnacks... fikk lyst til å begynne med en gang
roannima Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 Jula . . . Hmmm. . . Er som ungene jeg,Hehe. . . Beste med hele jula er jo pakkene!! Straks 30 år og jeg er like lykkelig over pakker HVER julekveld:) julematen kan egentlig få stå i fred for meg . . Bortsett fra klementiner og riskrem:) er forest'n superlykkelig den kvelden juletreet er på plass å . . . . Kooooooselig:)
Silkemage Skrevet 22. oktober 2007 #20 Skrevet 22. oktober 2007 Åhh, jeg får tårer i øynene når jeg leser her inne, gleder meg sånn til jul....Snufs.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå