Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18.30-19 tiden... Noen ganger må vi legge ho kl 18, for ho e kanontrøtt... Sover da som oftest t kl halv 8 - 8.

Skrevet

ca kl.19.00.Noen ganger må vi bare legge han en halvtime før,særlig hvis han har vært i barnehage,da er han helt utslitt:-)

Men er ikke så nøye på tiden.Er vi noen plass,eller han har sovet sent på dagen,forskyver vi det bare litt

Skrevet

Legger seg 19.30, står opp 05.30-06.30

Har en hvil på formiddagen i 12-tiden, da sover hun ca 1 time

18 måneder

Skrevet

Han legger seg 21:30 og sover til 07:45.

Skrevet

18:30-19:00. Har prøvd å drøye det litt for å få litt mer tid sammen nå som han har begynt i barnehagen, men det har funket dårlig. Hvis vi er avsted på ettermiddagen så forsøker jeg å legge inn en liten dupp i fem-seks tida, slik at han ikke blir overtrøtt.

Skrevet

Tulla vår legger seg i 19 tiden.

Syns ikke det er så tidlig jeg,tror det er ganske vanlig tid for ett åringer å legge seg.

Legger heller dattera mi når ho er trøtt i 19 tiden,enn å vente fordi jeg syns det er for tidlig og ende opp med en overtøtt,grinete unge som nekter å legge seg;-)

Skrevet

Hos oss har vi klart å få til en rytme der hun legger seg mellom 20.00 og 20.30. Jeg er ofte tidlig hjemme fra jobb, men pappan er aldri hjemme før 17.30 og skal de få vært noe sammen, så nytter det ikke å legge seg før. Hvor mye hun sover på dagen variere. Alt fra 20 minutter til 2,5 timer er normalt.

Skrevet

Senest kl. 19. Vanligvis 18.30. Kl. 18 hvis hun er veldig trøtt. Hun våkner i 8- tida på morgenen, og sover 1,5-2 t midt på dagen. Hun er 1 år og 4 måneder.

Skrevet

klokka 19 her og. men i dag ba han om få legge seg da klokka var rundt 1830 :) sikkert ganske sliteN. Sover to timer i barnehagen og mellom 12 og 14 timer om natta. Han er forresten 21 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...