Smellt P. Tjukka Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor gamle var barna deres når de begynte med bæsj og promp snakket ? Snuppa er 3 år og det går i promp og bæsj i ett sett ! Syns det er litt tidlig ...
Holly❄️ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 gutten min er 3 og 1/2 år og begynte med dette for noen mnd siden. ALT er bæsj og fis!! F.eks; Hadet bra - fis!! Neida, fis.. Jada,fis.. Tusen takk- fis! Ja, er flaut da, når det er så ekstremt;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Niesen min er 3 1\2 og er over den verste perioden allerede... Så tror det er helt vanlig jeg. Da hun var 2 måtte søsteren min kjøpe boken om den lille muldvarpen som noen hadde bæsjet på hodet til, for da gikk det bare i bæsj, tiss og promp dagen lang, he he.
~sjiraff~ Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Er ikke så mye bæsj her men en del promp. Jeg er forøvrig en "snuppepromp", så da vet dere det )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 samme som hos deg. 3 år.. og jeg begynner å bli dyktig lei allerede. Det tok sikkelig av etter at hun begynt i barnehagen. Alle sanger hun kan bytter hun nå ut ordene til så de minst inneholder 5 bæsje ord. Haha. Og alt er bæsj..bæsjehund, bæsjemamma, bæsjemat.. bla bla bla. Jeg blir sprø.
Smellt P. Tjukka Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ok , da er det tiden for den fasen skjønner jeg ;-) Blir litt lei kan man si ... Kanskje vi skal finne frem boken om mulvarpen ja , den har hun ikke vist interesse for før , men nå må den falle i smak ..
Smellt P. Tjukka Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 Hihi , hva med nytt nick ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå