Gå til innhold

Da tar jeg fatt på siste innspurt, gitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sees vel innpå 3.tri. Helt sykt at jeg alt er i siste kvartal... Tiden her inne har gått vanvittig fort!

Tudelu og hei så lenge =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Kos deg inne på 3.tri. Ses der om i underkant av en uke. :)

Klem så lenge.

Skrevet

Jaja...kvartal var vel ikke heeelt rett, men dog.. :P Går litt fort i svingene her.. Hastverk med å komme meg over på 3.tri. hehe... :D

Skrevet

Hehe.. Ja, skjønner hva du mener...

Gleder meg masse til å hoppe over til 3.tri jeg også.. Men på en annen side, så kommer jeg til å savne tiden som gravid når jeg er ferdig...... Og tiden går så utrolig fort.....

Husker jeg satt på 1.tri, å tenkte på de erfarne gravide på 3.tri.. Og snart er jeg der selv jo... Helt utrolig.....

Skrevet

Det er sant, synes nettopp jeg ble gravid omtrent. Ikke hjelper det at magen ikke er særlig stor heller - jeg føler meg rett og slett ikke så langt på vei som jeg faktisk er. Snålt. :)

Vi sees igjen der inne da, om et par dager :D

Skrevet

Du har jo den fine babymagen du da!!

Og de fine bildene som pappaen hadde laget til lille nurket deres. :)

Måtte inn å snike litt på bildene dine.

Kjempe fin vogn, kjempe fint stellerom. Alt under kontroll skjønner jeg. :)

Skrevet

Takk :DD Men magen er liten, synes jeg. Ikke at det gjør noe, bekkenet trøbler nok som det er, så jeg er glad til så lenge jeg klarer å se mine egne tær :)

Bildene er kjempefine, pappa´n er så flink å tegne, så er det litt stas å pynte med noe hjemmelaget. Vi begynner å komme på stell med det meste, bestilte seng i går, og får den om en mnds tid, så da begynner det å komme seg. Håper på å være noen lunde ferdig før desember, for i desember er det jaggu nok å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...