Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Vi sees vel innpå 3.tri. Helt sykt at jeg alt er i siste kvartal... Tiden her inne har gått vanvittig fort! Tudelu og hei så lenge =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Gratulerer så mye!! Kos deg inne på 3.tri. Ses der om i underkant av en uke. Klem så lenge.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jaja...kvartal var vel ikke heeelt rett, men dog.. Går litt fort i svingene her.. Hastverk med å komme meg over på 3.tri. hehe...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe.. Ja, skjønner hva du mener... Gleder meg masse til å hoppe over til 3.tri jeg også.. Men på en annen side, så kommer jeg til å savne tiden som gravid når jeg er ferdig...... Og tiden går så utrolig fort..... Husker jeg satt på 1.tri, å tenkte på de erfarne gravide på 3.tri.. Og snart er jeg der selv jo... Helt utrolig.....
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Det er sant, synes nettopp jeg ble gravid omtrent. Ikke hjelper det at magen ikke er særlig stor heller - jeg føler meg rett og slett ikke så langt på vei som jeg faktisk er. Snålt. Vi sees igjen der inne da, om et par dager
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Du har jo den fine babymagen du da!! Og de fine bildene som pappaen hadde laget til lille nurket deres. Måtte inn å snike litt på bildene dine. Kjempe fin vogn, kjempe fint stellerom. Alt under kontroll skjønner jeg.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Takk :DD Men magen er liten, synes jeg. Ikke at det gjør noe, bekkenet trøbler nok som det er, så jeg er glad til så lenge jeg klarer å se mine egne tær Bildene er kjempefine, pappa´n er så flink å tegne, så er det litt stas å pynte med noe hjemmelaget. Vi begynner å komme på stell med det meste, bestilte seng i går, og får den om en mnds tid, så da begynner det å komme seg. Håper på å være noen lunde ferdig før desember, for i desember er det jaggu nok å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå