prinsesse fiona Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har en baby på 6 1/2 mnd. Lurer litt på om han sover for mye på dagen. Er oppe kl 7, han er trøtt og sovner igjen ved 9-10tida. Da kan han sove i 3 timer. Har en dubb på 1-2 timer på ettermiddagen. I dag ble den siste dubben så sent at jeg måtte vekke han 17.30. Pleier å legge seg 19, så i dag blir det nok senere. Synes det er vanskelig og mye styr med rutiner ang mat og søvn jeg. Blir litt usikker. Vet at det er individuelt , men greit å høre hvordan andre har det:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hei Her så står snuppa opp kl 07 (tidligst!) Om hun våkner før 07 får hun bare smokken og sover som regel litt til :-) Får mm om hun står opp 07 har så frokost 09 og dupp (alt fra 20 min, til 1 time) Lunsj kl 12 og så dupp (alt fra 20 min til 2 timer) Middag kl 15 og så ettermiddagsdupp, vanligvis ca 1 time Grøt kl 18 litt mm på sengekanten og i seng senest 19:30 Sover hele natten uten mat
☆Anonymia☆ Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 hallo min står opp 8-halv ni,sover igjen halv 11-11...sovner igjen en liten lur i 13-13.30 tida.. han hadde en siste hvil i 4-5 tida men den tror jeg er gått ut.. er ikke trett lenger han da.. men noen trenger mer søvn enn andre,sånn er detjo.. han er 6.5 mnd..
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Her våkner snuppa mellom 7 og 8, får mme ca halv åtte og skive når vi spiser frokost (ca halv ni-ni). Så sover hun ca kl ni (1-2 timer), grøt kl 11-halv tolv og mme. Så sover hun ca kl 12 (1-2 timer). Middag kl halv tre og siste dupp ca halv fire (1-1,5 timer) Så er det kveldsmat (grøt og mme) halv sju, og i seng ca kl sju. Hun sover hele natten heldigvis (nettopp begynt med det).
♥Coxinelle♥ Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har ei jente på samme alder og hun sover omtrent som din gutt. Først en lang dupp på formiddagen og så en på ettermiddagen. Hvis den 2.duppen er litt kort og tidlig på ettermiddagen (mindre enn en time) så tar hun gjerne en liten ekstra dupp i fem-tiden. Sengetid rundt 19-19:30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå