Trinity79 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei alle sammen... Kan dere ikke komme med så mange fine guttenavn dere bare kan, vi er litt i beita:-) Har en datter fra før, med et litt uvanlig navn, så det kan ikke bli Hans, Ole eller Espen denne gangen for å si det sånn......Hjeeeeeeeeelp!!!!! Vet at vi har god tid, men er det mulig å være sååå blank da?!! Tusen takk.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Mine gutter heter Kim Stian og Tor Eirik. Får jeg en gutt til skal han hete Martin Elias. Ikke lett det der nei:-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hva heter jenta di da? Bare sånn at man får litt inntrykk av stilen deres, liksom...
roannima Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hei:) erfaringsmessig så kan navnet ramle i hodet på deg når du ser baby'n for første gang:) en av mine skulle bestemt hete Sander . . Men da han ble født ligna han slett ikke på noe Sander:) navnet Nikolai kom plutselig av seg selv. . . Og nikolai blir 7 år nå snart:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Vi lurer på Remi eller Nataniel :-) Pappan her er alltid flink med navn :-) Jeg klarer aldri å finne på guttenavn....Om kvelden når vi legger oss spør jeg om han har tenkt på navn, og han klarer alltid å finne et fint et :-)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Syntes Nicklas er såå fint, jeg.
eggstokk Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes Storm er veldig fint, vi tenker på det med et påfølgende navn. Jeg liker Storm Julius som etter kunstneren fra Stavanger...Storm Juliussen. Mannen liker Storm Felix. Eller synes jeg Oliver, Taran, Viljar og Torje er fine navn. Lykke til med valget. :-)
hege desember baby Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 tenkte på navnene elias, levi, linus vi.men er vanskelig. vi vil ha ett kort nav , og helst m s i seg.vår datter heter celina.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 så kan nestemann hete oregano... (ser bare for meg han der typen fra idol...grøss)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Timian ja,helt enig. Synes det er fint navn jeg!!! Høres jo mer ut som et navn enn som et krydder da. kan ikke sammenlignes med oregano da! Andre fine navn er: Jonathan leo luca
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Her er mine favoritter Adam Viktor Liam Didrik Leon Elias Tobias Trym Sivert Even Pelle
Ildfluå Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har nettopp satt meg Ørjan i hodet. Det synes jeg er så fint....
theafranord Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 Møtte en liten gutt her om dagen på 3 år.....han het Ulrik....kjempsøtt. Ellers er jeg utrolig glad i norrønske navn: Brage Gard Bård Brede Tord Odin Men så har du jo de bibelske navnene: Nhoa Lucas Elias Peter Men...ikke bare bare det der....
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 Gutten min heter Nicholas, og jeg er veldig fornøyd med dette navnet hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #16 Skrevet 23. oktober 2007 skal du kalle ungen din for Nhoa, må du i allefall skrive navnet NOAH!! NHoa ser jo helt komisk ut
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 Hei. Vi sliter med guttenavn også, men tror at vi ender opp med, Brage... Det er noen mnd igjen til mars, så det kan godt hende vi har endret navn mange ganger frem til da :-) Ellers liker jeg godt: Sander Odin Eskil Henrik Elias Martin Kjært barn har mange navn :-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #18 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Vi har også slitt med guttenavn. Men nå har vi funnet flere vi liker =) Nå vet jo ikke jeg din stil, men skriver ned noen jeg liker ) Kristian Adrian Mathias Sebastian Leander Benjamin Nathaniel Nicholas Daniel Andre navn jeg synes er fine: Leon Matheo Andreas Fredrik Ruben Anders Markus/Marcus William Philip Julian Johannes Jonas Nicolay Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå