Gå til innhold

lurer på noe ang vippestol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

brukte ikke det til førstemann. men i og med at vi har ett hus over flere etg. og jeg også skal ha med meg han på to, tenkte jeg det var praktisk med en sånn stol. men det jeg lurer på er når kan begynne og bruke den og hvor lenge kan dem sitte\ligge i den om gangen. elller er det lurt og heller bære babyen i vognbagen hvor han kan ligge helt flatt de første ukene? på forhånd takk for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helsesøsteren min sa at det var ingen problem å ha de i vippestolen helt fra begynnelsen av...

Skrevet

Vi har brukt baby bjørn sin til våre to fra de var nyfødt, og er veldig fornøyd med den. Den kan justeres slik at babyen ligger nesten flatt, og ryggen former seg etter babyens rygg. I tillegg er den veldig lett å bære med seg, - og vaske. Brukte den når jeg var i dusjen, og laget middag og sånne ting,- så det blir jo ikke så lenge om gangen.

Skrevet

Vi har kjøpt en knall goe vippestol fra Barnas Hus... Den kan babyen ligge i fra di er 1 uke gammel te 9 månder.... Det er forskjellige sittestillinger... Du kan legge stolen helt ned så babyen ligger helt flat å godt....

Skrevet

Har en fra fisher price jeg er veldig fornøyd med...den kan man og justere så de ligger helt flatt...dessuten er det vibrering i den å det er genialt når babyen har luft i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...