Gå til innhold

Når søke om permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm..Vet jeg har sett et sted når man bør søke barselpermisjon, men kan ikke finne den...=o/

Noen som vet når man bør sende søknad om barselpermisjon til arbeidsgiver?? Senest når, noen som vet?

Tenkte jeg skulle være tidlig ute denne gangen, men ikke for tidlig da...=o)

Takker for svar=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv termin i slutten av februar, og fikk beskjed fra en av sjefene om at jeg senest måtte levere søknaden om permisjon iløpet av november! :)

Skrevet

Såpass... Kanskje jeg bør høre med sjefen min når jeg skal sende og eventuelt til hvem..

har bare kontrakt til februar, så vet ikke helt hvem som skal ha søknaden...=o/

Hva skal det stå i søknaden da?? haha...Har barn men har ikke søkt om permisjon før...Fikk sparken når jeg gikk ut i perm sist og da ordnet de for meg...

Takk for at du svarte=o)

Skrevet

blir vel sagt at arbeidsgiver skal varsles 12 uker før enten termin eller du går ut i permisjon (er ikke sikker). Jeg snakka med personalansvarlig, og hun sa at jeg måtte levere senest 1 desember. Jeg går ut i permisjon 19 januar, og har termin 9 feb. Fikk forresten skjema på jobben jeg, et standard-skjema for min jobb (jobber i stor bedrift).

Ellers bør det vel inneholde:

Ditt navn, fødselsdato, adresse, termin, dato for når du skal ut i permisjon og når du kommer tilbake, om du skal ha 100% eller 80% dekningsgrad, og om du skal ha ferie i permisjonstiden.

Skrevet

hehe...Så mye ja...=o)

Men det skal jeg vel klare=o)

Får ta en prat med sjefen=o)

Tusen takk skal du ha=o)

Skrevet

Kjenner jeg er litt bekymret for dette. Skal gå ut i perm 10.1. og burde nok ha søkt om dette nå. Men jeg får ikke gjort det fordi jeg venter på utredning hos hjertespesialist. Det kan være snakk om keisersnitt og da blir jo permisjonsdatoen flyttet. Håper ikke dette medfører problemer :-(

Skrevet

Såpass...Tror kanskje du skal ta en prat med sjefen din og høre...Men tror at hvis det skulle skje noe før tiden så vil jo dette regulere seg da...Hvis jeg ikke tar feil...

Tror ikke det skal bli noe problemer med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...