Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan blir underlivet etter å ha født nr. 2 og nr.3. Blir det slik som det var første gang ? Blir det verre å få trent det opp igjen, med knipeøvelser? Hadde en vanvittig hard fødsel med min første, endte i totalruptur. OG nå tenker jeg, hva om jeg blir gravid, KS eller vanlig fødsel..er jo veldig omfattende KS også. Har så lyst på en til
Makka Pakka Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 For min del så har jeg hatt problemer med å trene opp bekkenbunnen etter begge mine fødsler men det er nok verst denne andre gangen. MEN det er jo ikke slik for alle da!!!! Dette varierer jo veldig. Jeg snakket med min fastlege om at jeg ikke klarte å få trent ordentlig, dette medfører jo igjen at det er vanskelig å holde på vannet, jeg blir ikke bra av bekkenløsningen og sexlivet er liksom ikke helt det samme. Vi ble enig om at jeg skulle dra til en manuell terapeut og jeg er så heldig å fikk komme til en som hadde spesialisert seg på dårlige knipere, he he. Om du skulle bli plaget med underlivet etter 2.fødselen også så er det hjelp å få. Kansje det er greit å snakke om dette med legen en gang det høver seg slik. Lykke til, ikke la dette skremme deg fra å få en til :-)
shayan_jente_04.04. Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har født 3 ganger , og er fornøyd med underlivet mitt mer nå enn før! Kjønnsleppene har blitt mindre syns jeg , ( sorry intimiteten ). Ikke har jeg noen plager med "lekkasje" heller , selvom jeg ikke har vært særlig flink med disse knipe øvelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå