Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Bare litt nyskjerrig:-) Hva er de med på fast, og hvor gamle er de? Har dere noe fast flere dager i uka, eller er dere stort sett hjemme etter jobb/skole/barnehage?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har en gutt som blir 3 i februar - vi er ikke med på noen faste aktiviteter..
plastblomst♀♂♂ Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Vi går på turn med snuppa som er 2 og et halvt en dag i uka. Har gjort det i et par måneder. Men vi kommer til å kutte det ut, synes liksom det blir litt mye. Hun er jo i barnehagen fire dager i uka også.
Innihampen Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 JEg har en gutt på 3 år, vi pleier å dra å bade 1 gang i uka i bassenget, også er vi på turn 1 gang i uka. Han går i barnehagen 5 dager i uka, i helgene slapper vi av,er ute eller på besøk osv Har ei jente på snart 3 mnd, vi er på baby-sang 1 gang i uka og så har vi barseltreff 1 gang i mnd,Så er vi litt sporadisk i bassenget,men håper det starter opp organisert babysvømming snart:)
yasmina Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 elstemann paa 2,5 aar gaar i barnehage 3 dager i uken a 5 timer og paa ballet en gang i uken, men det er bare 30 min. Men vi gaar ogsaa paa leketreff min 1 gang uken og basseng en gang i uken, men det er uorganisert.
camilla^ Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jentene på 4 og 5 går på turn to dager i uka. Hu minste på 2 er med og ser på, men den ene dagen da det ikke er så mange barn løper hun med de andre. Hun er så furten over at hun ikke kan være med.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Begge går på trim/ lek 1 dag i uka, og storesøster går på arbeidstue 1 dag. Når dei er hos meg, får lillesøster også gå. Dei er 5 og 2,5. Meir enn det får dei ikkje vera med på enda...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 vi går på svømming. hun er snart 15 mnd, holdt på siden hun var rundt 8 uker...
papoyo Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Jentene mine på 3 og 4 år er med på turn og mikrosing. Begge deler er egentlig fra 4år, men lillesøster er med for det. De synes det er helt topp. Er de veldig slitne etter endt bhg-dag, så hender det vi dropper det. I tillegg skal vi starte opp med svømmekurs igjen på søndager. Da er vi med alle 4, og det blir mer som en kosestund enn en styrt aktivitet.
solastråler Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Gutten min på 9 år er med på fotball hver tirsdag og hver torsdag er mellomste på 5 år og tutta min på 1 år på barnetrim. Litt hektiske dager med jobb og mye køyring, men så viktig for de alikavell!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Snuppa på fem går på svømmekurs, det er over noen mnd. Det har vært to dager i uka i noen uker og nå er det en gang i uka. Hu elsker det. Poden på snart 2 er ikke med på noe fast.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå