Gå til innhold

Testing, testing... IKM uke 43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Når skal dere teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm. kanskje jeg ikke klarer å la vær å teste allerede i morgen, mandag, venter ikke mensen før fredag. har to tester liggende....

Skrevet

Har en test liggende...Har IKM på onsdag så skal prøve å vente med den til da...men er litt redd for at jeg ikke klarer å vente=)

Skrevet

Har ikm sånn omentrent i morgen, + - en dag :-)

Testa svakt positivt på torsdag kveld og fredags morgen. Får se da i løpet av noen dager om det er reelt eller ikke.Testa egentlig bare for å få se EN strek slik at jeg kunne forberede meg på at tanta kommer.

Håper hun holder seg vekke, og at det biter seg skikkelig fast nedi her.

Håper dere får positivt utslag på testene da.

:-)

Skrevet

testet 2 pos. denne uken jeg. 5 dg. før ikm :)

ja er litt ivrig med testing shø:P men nå er jeg tom for tester!!

Skrevet

Tror kanskje jeg har IKM på torsdag, hadde i alle fall elslim med litt blod i på onsdag for to uker siden, så regner med at jeg muligens hadde el dagen etter dette, er jo helt umulig å vite dette her denne måneden... Hadde aldri sterkt positive eltester, men de eneste positive jeg har hatt var i allefall i løpet av disse dagene midt i denne uka.

Har allerede fyrt av noen tester siden jeg er veeeeldig usikker på når el er, har følt meg gravid igjen i over en uke, enda vi nesten ikke har hatt samleie denne måneden for å unngå å bli gravide pga utskraping 12. september... Testa neg. på grav tester 2 uker etter dette, så om HCG var ute av kroppen da så stemmer det vel også med IKM på onsdag eller torsdag tenker jeg.

Har hatt noen tester som har blitt svaaaakt positive etter ca 10 min (strips fra billigetester.no), og i kveld var testen svaaaaakt positiv etter 4-5 minutter, men er vel i grunn så svakt at sikkert ingen andre jeg hadde greid å se det ;)

Nå tror jeg at jeg følger med på tempen min fram mot torsdag, om den ikke har sunket innen da så blir det nok ny test!

Litt nervøs - skulle jo ikke bli gravid denne måneden pga MAen. Blir nesten som jomfrufødsel å regne da, siden vi nesten ikke har hatt oss i det hele tatt mener jeg. Skjønner ikke hvordan det kunne ha klaffa i grunn. Men har alltid hatt følelsen av at det var juni-barn vi skulle ha (nå blir det vel tidlig juli kanskje men...)

Det er sikkert bare hormonene som spiller meg et puss denne måneden da, siden syklusen ikke er helt stabil enda! En blir jo helt tussete av denne prøvinga!!

Skrevet

Hei! Jeg testet i dag morges, men den var negativ. Tror jeg har ikm på torsdag, så jeg får vente et par dager med å teste... Hvordan går det? Jeg har lite symptomer denne mnd i forhold til sist, men kjenner noe nedi magen også denne mnd. Ble lurt sist måned... Kroppen spilte meg etter puss etter at jeg sluttet på p-pillen i aug. Håper vi får en postiv nyhet i løpet av uken! Lykke til med testinga!

Skrevet

Soria Moria ♥ 6pp etter SA♥ og Solstrålen: Dere er vel gravide hvis dere har testet postivt, selv om streken er svak? Jeg prøver meg på et: Gratulerer! Har dere testet på nytt?

Skrevet

Da blir det testdag på torsdag! Er dere med? Noen som har testet?

Skrevet

Jeg har testa,- senest i dag morges.. Har IKM i dag, men fortsatt har ikke tanta vist seg.. Men testen var neg. :( Men jeg har masse symptomer, så jeg er litt forvirra..

Har litt mensmurringer nå, så det spørs om ikke tanta kommer bankende på om ikke lenge likevel...

Hvis tanta ikke har vist seg til i overimorgen (torsdag), tar jeg en ny test på morgenen da.. (Hvis jeg greier å vente så lenge..) ;)

Andre..?

Skrevet

hei! ja jeg testet igjen på mandagen,å den var sterkere pos. :)

så takk!! :) å lykke til!!

Skrevet

Heisann.

Ja har testet på nytt her også. Mandag morgen med QR

Ble sterkere positiv da, så jeg er vel på tjukka da. :-))

heldigvis:-)

Skrevet

hei hei =)

jeg testet negativt på mandag =( men føler meg gravid hehe har sinnsykt vondt i ene siden og nederste del av magen!! håper det er et godt tegn hehe hatt mensmurringer og alt det andre som hører med..

tror jeg skal teste meg igjen i morgen =)

Skrevet

Når kan/bør man teste seg i forhold til IKM? Altså, hvor tidlig/lenge før kan man teste?

Skrevet

hei.

har ikm om 2 dager og svidde av en test i dag,men like negativ som vanlig:(

Skrevet

Har ikm i morgen tror jeg, og tester nok i morgen tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...