KaMa Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Næmmen! Hei!! Jepp, her er jeg! Står til liv? Må si det var mye fintfolk ute her i dag. Ikke noe annet enn trivelig. :-DD
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Long time, no see.... Hva har du holdt på med under ferien fra oss? Her er alt ved det samme, mannen jobber, jeg har begynt å jobbe litt og Flisa stortrives i barnehagen - kan ikke ha det bedre!
KaMa Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Stygt redd jeg egentlig ikke har ferie _fra_ dere, men at jeg vil tilbringe ferier sammen med dere i stedet. Vi fikk barnehageplass, og dermed så ble livet mitt uventet annerledes. Jeg har fulle dager med studier, Café besøk, trening og alt sånt som jeg trodde var mange skuddår frem i tid. Pjokken digger barnehage og gir ikke susser ved dørene mer. Hverken i overført betydning og på ordentlig. Er det finfint å jobbe? Om du er i nærheten av sånn jeg er, så er det mulig et rungende ja på det spørsmålet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå