Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så du vet det, nå smiler jeg over hele ansiktet!

Jo, bortsett for at denne dagen har vært en særdeles rævva dag, så går det i høyt tempo og jeg er fremdeles ikke deppa.

Oppgaver blir levert innen frister, pensum blir pløyd gjennom og jeg ungen kjenner meg fremdeles igjen. Det må vel kunne konkluderes med at det går tålig bra, vil jeg tro.

Du vet sånne dager nå humøret er labert og pms-aktig fra man våkner? Til tross for at man har slasket seg lenge i senga før man startet dagen, så var humøret på under middels. Det har ikke blitt merkbart bedre etter familie-ut-på-bytur-søndag. Middagen, som jeg har lagd hundrevis av ganger før, svei seg på alle måter (både ris OG grønnsaker) og vi er i dag familien sur, som venter på at dagen skal være over.

Det rare er at med en gang det ble uttalt at det var sånn, for begge oss voksne, ja da ble egentlig dagen bedre...

Har jeg tipset deg om et band ved navn The Clientele? Må sjekkes ut..

Skrevet

Sånne dager, ja... gfufffuuufffguggfuff.

Hm, levering og sånt, frister og sånt, jeg liker det ikke men vet det finnes. Clientele kjenner jeg ikke, men kanskje de er akkurat det jeg trenger?

Skrevet

Om du trenger (som jeg gjør til tider) noe som er snilt og rolig mot hodet, så er de det riktige bandet å ty til.

Jeg var ute og kjøpte plater i går (ja, her snakker vi LP-plater altså..) og fant et stk clientele. Musikken passer så bra på vinyl, og jeg fikk tilbake litt av den gode gamle følelsen fra et tiår tilbake, og enda litt til, da lykken var å finne steinbra plater. Det er det egentlig litt fremdeles, men alt er jo tilgjengelig på nett, så det blir ikke det samme.

Med platen kom det en kode som man kan bruke på nettet for å laste ned hele platen. Interessert? Jeg har den på cd også..

Jeg kjenner meg som wonderwoman, siden jeg faktisk klarer fristene, til tross for oppvåkninger mitt på natta, med angst som hogger tak en plass i mageregionen.

Regner med å falle pladask sammen i løpet av Desember en gang..

Du da? Trenger du egentlig en annen input enn type snill clientele musikk?

Skrevet

Du skal få en ordentlig mail litt seinere, hva jeg trenger av input får ikke plass på en post-it ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...