Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ribbe å pølser :):) å selvfølgelig medisterkaker!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme som deg..også må jeg ha brun saus på potetene, også lefse da. Mmm

1.dag spiser vi pinnekjøtt.. mmmmm.

Skrevet

Pinnekjøtt, saltet ikkje røykt, og riskrem.

Skrevet

Jeg er vant med Ribbe, pølse, medisterkaker og alt godt tilbehør. Sambo er vant med lutefisk. Vi spiser begge det den andre er vant med, så hva vi skal ha her hjemme når vi en gang skal feire for oss selv vet jeg ikke.. I skal vi til svigers så da blir det lutefisk, i fjor var vi hos mine foreldre, da blei det ribbe - to år siden feiren vi med svogeren og familien da hadde vi både lutefisk og pinnekjøtt...

Skrevet

Pinnekjøtt!!

Åh, sikle sikle.... :o)

Skrevet

Hos mine foreldre spiser vi pinnekjøtt som de salter og tørker selv (som må breses litt i stekeovnen, ikke bare dampe) fåre/svine mør som er kokt og brest(mamma er sunnmøring), rabbestappe, hjemmelaga surkål/rødkål og melne poteter.

Svigers får vi svineribbe, medisterkake og alt tilbehør som passer. Har enda ikke avslørt at jeg virkelig misliker denne maten sterkt, og samboer morer seg stort. Medisterkaker ol.er kanskje det verste jeg vet...usj:) Og jeg spiser nesten ALT.

Skrevet

Vi har både koteletter,steik,ribbe,brun saus,poteter,brokkoli,blomkål og rosenkål.

Selvsagt må det drysses frisk persille over potetene.

Vi har litt av hvert,så er det nok for alle og velge i.

Skrevet

ribbe,pølse,medister,poteter,saus,poteter,surkål,svisker,

Riskrem til dessert.

1.juledag spiser vi lutefisk eller pinnekjøtt ...

Skrevet

Pinnekjøtt selvfølgelig

:-D

Skrevet

Vi spiser kalkun eller pinnekjøtt....avhengig av hvem vi er hos. Pinnekjøtt er for min del det kjipeste jeg får servert på julaften og kunne heller tenkt meg en grandiosa istedefor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...