anette staiiiiii Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 hvor henvendte dere dere da?Og hva er best,lurer litt på hvordan jeg går frem..
snartmammapåny Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Mener du slik fadder til et barn i uland nå eller?
anette staiiiiii Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 hehe,ja er det jeg mente...
Gjest -<<- Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Om du mener type fadder for et barn i et u-land, så henvender du deg til en organisasjon som formidler denslags. Redd Barna, Plan Norge og SOS Barnebyer driver bl.a med det. Personlig har jeg litt aversjoner mot Plan, og ville anbefalt en av de to andre.
Trulte76 Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 jeg er fadder igjennom plan Norge..så jeg gikk på nettsiden deres og registrerte meg der Vist det er sånn fadder du mente da
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har et fadderbarn i Plan Norge og et i Strømmestiftelsen/MYSA. Hos Plan Norge registrerte jeg meg på nettsiden deres (www.plannorge.no). Fadderbarnet fra MYSA fikk jeg da jeg var i Kenya for en del år tilbake. Veldig koselig å være fadder, så det anbefales!!
jordbærsjokolade Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg ble fadder da sos barnebyer hadde en aksjon på tv for et par år siden. Er bare å gå inn på nettsiden deres å bli fadder selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå