Gå til innhold

hvordan står det til med symptomer dere med IKM uke 43?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i varierende styrke siden el, jeg er litt kvalm noen ganger hver dag, våkner også om natten og er uggen, innbiller meg at jeg at puppene er større, i flg mannen min er jeg ustabil i humøret- blir skikkelig sur og sint for ingenting- noe jeg vanligvis ikke blir, og så lukter jeg ting som ikke han lukter. IKM 26. jeg håper jo- men det kan jo like gjerne være bare inni hodet mitt alt dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har ikm imorgen eller nå...

testet pos. 2 ganger allerede(3+2)

har ømme pupper og brystvorter

oppblåst i magen etter middag

sure oppstøt om jeg bøyer meg etter måltid

Skrevet

Hei! Tror jeg har ikm på torsdag (da er det i hvert fall 2 uker etter el-slim, kan det stemme at jeg har ikm på torsdag da?). Sist måned gikk jeg nesten en uke over normal syklus (pga p-pilleslutt), så jeg regner med å gjøre det denne gang også, dersom tr skulle ha the nerve til å komme... Jeg har hatt forstoppelse, gulpet (noe jeg aldri gjør ellers) og oppblåst mage i flere dager, men det har gitt seg nå. Våknet til og med om natten to ganger samme natt for å gå på do pga mye luft. Men det kan sikkert ha noe å gjøre med at jeg hadde kraftig diare sist helg, at magen sikkert ikke har stabilisert seg helt... Men man vet aldri... Stikninger nederst til venstre i magen. Ellers lite symptomer...

Skrevet

Ingen veldige symptomer. Om jeg mistet forrige syklus, så er symptomene helt borte nå i forhold til det de var da. Jeg er trøtt og sliten, forferdelig humørsyk, går ofte på do, mensmurringer, og vondt i venstre side av nederst på magen. Fikk se EL'en min på UL fredag 5.okt. Og har jeg 14 dagers fase siden det er det vel omtrent sjans for at IKM er en gang mellom fredag som var og i morgen. Men denne gangen har jeg ikke noe tro på at det klaffet.

Skrevet

Jeg har ingen spesielle symptomer, men heller ikke IKM før om en uke... Får ofte vondt i eggstokkene, litt ømme pupper og stikninger etter el så stoler aldri på at det betyr noe spesielt lenger.... Får bare vente og se!!!!!!!!!!!! Det er alltid kjedelig å ha IKM på lørdager og søndager for da blir den siste uka så vanvittig lang!!!!!!!!!!!!!

Lykke til alle dere andre!

Skrevet

off. jeg har heller ingen symptom. Men lurer på om jeg skal ta en test på tirsdag uansett. har IKM på lørdag.

om jeg tør å kjøpe en test da. Har aldri tatt en test før. HAr sett mange som har testa positivt fem dager før IKM..

Skrevet

Jeg har IKM torsdag og har faktisk litt symptomer (eller ønsketenkning kanskje....*SUKK*)

4 - 5 dager etter EL fikk jeg innimellom skarpe smerter helt nederst i magen, dette varte i ca 3 dager. Dette var mye skarpere enn bare mensmurring, nærmest en ilende følelse.

Etter det har jeg hatt litt mensmurringer egentlig daglig.

Så har jeg hatt en del diffus hodepine de siste 4 - 5 - 6 dagene. Litt småkvalmefølelse, og i går kveld fikk jeg en seriøs kvalmebølge som varte nesten en times tid.

Jeg krysser fingre og tær og håper - håper - håper!!

:o)

Skrevet

Jeg har IKM torsdag eller fredag. Har kjent en del stikninger nederst i magen. I tillegg skjedde det noe rart i natt. Jeg våknet av at jeg blødde neseblod! Jeg er ikke forkjølet og pleier heller ikke å blø neseblod. Kan det være et graviditetssymptom? Har lest at slimhinnene kan bli ganske følsomme ved graviditet og kan føre til både blødende tannkjøtt og neseblod. Noen som vet eller har noen erfaringer med dette?

Skrevet

Har hatt mange "symptomer" den siste uka! Hodepine hver eneste dag, kvalm og svimmel i perioder, reagerer på lukter, vondt nederst i ryggen, mensmurringer og "rar følelse" i magen, temp. opp mot 37 på morgenen, blødende tannkjøtt, humørsvigninger (som jeg ikke pleier å ha) Har bare ventet på den typiske ømheten i brystene. Har ikke kjent noe til det, men de har vokst! Er hoven i området rundt brystvortene.

IKM i dag, men har hatt litt ustabile sykluser. (6 pp etter p-pilleslutt). Blødde noen dager i forrige uke, fra den 16. Men det var en annen type bødning enn normal TR, var bare litt rød- rosa, og væsketilblandet.. Tenkte det kanskje var en såkalt festeblødning. Men tok en test i dag(qr), og den var negativ.. så da har jeg gitt opp å håpe for denne gang. Da var det nok TR som var på en kort visitt i forrige uke likevel :(

Merkelig med alle de symptomene da, har aldri hatt slikt før. Var nesten sikker på at jeg var gravid.. Kan hende jeg begynner med el-testing og temping nå da.

Lykke til med testingen til dere alle IKM 43!!! Håper det klaffer for dere! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...