Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Her i huset er det såååå mye krangel! Om alt... Føler at han ikke forstår meg og min situasjon. Jeg er trøtt, lei meg og trist. Er alle menn sånn, at de har så lite følelser? Vi krangler også masse om hans barn, jeg har vel ikke like mye tålmodighet lenger.. Glerder meg så til babyen kommer, vil ha tilbake det normale livet mitt!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er ikke gift, men har en samboer som har satt seg på bakbeina helt.. Jeg prata med han her forleden og da sa han at han ville hjelpe meg litt mer og være med meg de siste ukene til termin (bare 3uker) men rett etter vi hadde pratet om det stakk han ut på byen og drakk seg dritings og ringte en jente han har holdt på med rett føre vi ble sammen, skjønner ikke hvorfor begynner og bli litt bekymra for at jeg kommer til og stå alene med den lille.. det er slitsomt, jeg vil oxo ha det ``normale`` livet tilbake bare med den nydelige prinsen jeg venter=) håper det ordner seg for deg, forstår deg at det er slitsomt er ikke akkurat rolig her (krangler vær dag) lykke til og ha en fin søbdagskveld=)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Men er en god del mere krevende enn de vil innrømme. MIn kjære opplevde første svangerskap som en stor omveltning. All fokus var liksom mot magen, og han forsto ikke helt hva som rørte seg der inne. I tillegg så viste han at han var irrasjonelt sjalu på all oppmerksomhet den lille fikk, samt urolig for om han noensinne skulle få min oppmerksomhet igjen.... Sexlivet dalte jo også.... Det var slitsomt også noen måneder etter fødselen, men mirakuløst så løste ting seg etter en stund. Det er ikke uten grunn at man kan få gratis foreldre/samlivskurs når man får sitt første barn! Denne gangen er situasjonen anderledes. Vi vet jo begge hva vi går til, jeg har ingen urealistiske forventninger til hans rolle i min "magebeskuelse" og han er mye mere støttende på praktiske ting enn han var første gangen. Sexlivet er vel like kjipt denne gangen også på slutten, men vi vet at det tar seg opp igjen om noen få måneder - og 6 til 8 mnd etter fødsel år tar vi vår første alene helg sammen. Vi har innført 2 langhelger i året - og da er vi riktige kjærester (spontan sex er ikke like lett som småbarnsforeldre...)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Er nok en del krangling her også. Mannen er jo like,- om ikke mer hormonell enn meg så. Innimellom så virker det som om han skal krangle bare for å krangle.. Ganske slitsomt egentlig. Men jeg håper og tror at det tar seg opp igjen, for vi har det herlig sammens utover dette da.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 enig i det som blir sagt her, håper det ordner seg etter at barnet kommer:)!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå