Gå til innhold

Greit aa vaere lei babyen en dag eller?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, ikke lei babyen saann sett, men plutselig foelte jeg meg helt tom for energi etter aa ha vaert paa hoygir og superhappy en ganske lang stund (mange uker). Syntes plutselig jeg bare satt og stirret paa jenta mi og tenkte: Hva skal jeg si til henne naa? Hva skal jeg gjoere? Og bare gjespet og var litt lei.. Jenta mi bare saa paa meg som om hun tenkte "Boring!", og lo vettet av seg da pappaen kom over.. ja ja, andre som har hatt saanne dager? Haaper det snart gaar over.. Foeler plutselig som om all kunnskapen jeg hadde faatt om jenta vaar var forduftet og jeg var tilbake der jeg begynte.. sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. det der er du nok ikke alene om.. har noen sånne dager vi også... i dag fikk jeg beskjed av mannen min om å dra ut på noe i morgen etter han var ferdig på jobb... alene.. hehe.. så skulle han ta seg av gullet vårt.. litt over 3 mnd nå.... skjønte nok at jeg trengte en liten alene stund ;)

Skrevet

Haha! Nå lo jeg godt! Du skrev det så bra! Jeg føler det slik noen ganger jeg og. Idag f.eks. Pappan har vært på hyttetur og bebben ser ut til å være rimelig lei meg. Et lite stenansikt liksom! Og jeg koser meg med litt tid alene..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...