Gå til innhold

noen som opplever krampe i leggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

på natta?og blir støl i leggen i par dager etterpå?

er så vondt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!!

Er skikkelig senastrekk, og får det i samme foten hver gang.

Noen sier det er magnesium-mangel, men det tviler jeg på, for jeg får i meg masse...

Skrevet

Har også opplevd dette, men aner ikke hva det kommer av - hører gjerne fra noen som vet!

:)

Skrevet

Våkna av d i morrest..J----- vondt!!Hadde d i forrige svangerskap også..D hjelper å drikke mye vann,men hvis jeg drikker mye før jeg legger meg må jeg jo springe på do hele natta..hmm Har også hørt noe om magnesium..Tror d er ganske vanlig m leggkramper.

Skrevet

Samme her. Det kommer bare på natten og jeg våkner av at jeg må stå opp å strekke ut. Ikke noe særlig. Er som jeg er stiv og støl lenge etterpå også....

Skrevet

Jada våkner ofte av krampe, hadde det sist også. Vanlig i forb m graviditet.

Skrevet

Jeg tar magnesium morgen og kveld, samt sover med ullsokker - det hjelper meg :) Helt pyton når man våkner av smerte og hopper fortvilt ut av senga midt på natta....hehe

Skrevet

E får begynne med magnesium tror eg...våkner på natta og holder på og grine av smerter,er så vondt! er stiv i flere dager etterpå...men nå for tida vokner eg og klarer og vri meg fra det verste:) eg ligger bare heilt iro til det verste er over,for vist man rører på seg med ein gang man vokner får man kjempe smerter og det skal ingernting til...eit lite tips bare vist dere skjønte det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...