T-Mary Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei!!! Jeg har termin idag, og har tatt en modnings time akp.t, for å se om det kan hjelpe til å sette fart på fødselen. Jeg har ingen erfaring med det fra før, men tenkte jeg ville gi det ett forsøk. Har noen venner som er svært positive, og noen som ikke e så positive... Har dere noen formening, el prøvd dette tidligere??
fru Senilix Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Oh yes. Det er jeg helt sikker på. Gikk over termin nå sist, begynte å bli litt engstelig for at jeg måtte settes i gang. Ringte og fikk time hos en akupunktør mandag, var da 10 dager over termin. Ble kjempetrett og la meg samtidig med 3 åringen min. Tirsdagkveld i ti-tiden kom den første ordentlige rien. Ungen var ute litt over halv to på natten. Det kom brått og hardt, men deilig å få henne ut naturlig. Det sies at man ved akupunktur for å få i gang fødselen kan oppleve at den blir raskere og dermed vondere enn om man settes i gang av seg selv. Men det sies jo også om medisinsk igangsatte fødsler. Husk, blir du trett etter akupunkturen, virker den:) Masse lykke til.
T-Mary Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Det var oppløftende å høre, får se om jeg føler meg litt sliten utover ettermiddagen..:-)
des.baby07 Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 utfører en kiropraktor slik akup.tur? Jeg bare spør av ren uvitenhet..
T-Mary Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, bare vanlig akupuktør... det er mange!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå