Gå til innhold

Tor dere akup.tur kan hjelpe å sette igang fødsel...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Jeg har termin idag, og har tatt en modnings time akp.t, for å se om det kan hjelpe til å sette fart på fødselen. Jeg har ingen erfaring med det fra før, men tenkte jeg ville gi det ett forsøk. Har noen venner som er svært positive, og noen som ikke e så positive... Har dere noen formening, el prøvd dette tidligere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes. Det er jeg helt sikker på. Gikk over termin nå sist, begynte å bli litt engstelig for at jeg måtte settes i gang. Ringte og fikk time hos en akupunktør mandag, var da 10 dager over termin. Ble kjempetrett og la meg samtidig med 3 åringen min. Tirsdagkveld i ti-tiden kom den første ordentlige rien. Ungen var ute litt over halv to på natten. Det kom brått og hardt, men deilig å få henne ut naturlig. Det sies at man ved akupunktur for å få i gang fødselen kan oppleve at den blir raskere og dermed vondere enn om man settes i gang av seg selv. Men det sies jo også om medisinsk igangsatte fødsler.

Husk, blir du trett etter akupunkturen, virker den:)

Masse lykke til.

Skrevet

Det var oppløftende å høre, får se om jeg føler meg litt sliten utover ettermiddagen..:-)

Skrevet

utfører en kiropraktor slik akup.tur? Jeg bare spør av ren uvitenhet..

Skrevet

Nei, bare vanlig akupuktør... det er mange!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...