hege desember baby Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 jeg er 32 uker på vei, og har så mye kynnere. bare så vidt jeg beveger meg, så blir magen helt hard. ikke særlig godt. kan det tyde på at ting kan skje før termin? har hele tiden hatt følelse på at jeg får før tiden....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er også 32 uker på vei og har det på samme måten. Lurer fælt på hva det kommer av dette her..?? Det er svært ubehagelig når det står på så...Huff,kjenner jeg blir litt bekymret.
hege desember baby Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 bra det er flere. jeg spurte legen min, men hun sa bare at det skal være slik. babyen som presser på og kroppens gang til å forberede seg på fødsel.men det er jo så vondt. klarer nesten ikke å bevege meg når jeg får det. og de kommer gjerne når jeg sitter i ro også..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Så fint at du har undersøkt hva det kunne komme av..takk;) Ja magen blir liksom spiss og steinhard. Syns det var litt tilig for babyen å komme ut nå å hilse på asså..får håpe den har litt mere tålmodighet,vi er jo bare i uke 32 så.Hehe.
Piami :) Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Har også maaaasse kynnere..noen ganger er det bare den ene siden av magen som blir hard.. Hmmm.. Nei vi får holde igjen noen uker til ja ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå