to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 tenker og tenker hehe.. hu har jo alt så vet liksom ikke hva. har bestilt badekåpe med brodert navn men skulle hatt en liten ting til.
MrsReaff Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 jeg aner ikke hva jenta mi skal få.. men hvor bestilte du den badekåpa med brodert navn?
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hva med rytme instrumenter i god kvalitet eller et munnspill? En fin eventyr bok eller starten på en bokserie er jo varig... Liker å kjøpe Lego til jenter, av en eller annen grunn har de ikke alltid så mye av det. Min får et froskespill. Du kan trykke på frosken og så skal du treffe bøtta. Noe duplo og lego, og så ønsker han seg veldig en tilhenger til traktoren sin:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 trommesett kanskje hi hi:) den badekåpa bestilte jeg på www.monogramservice.no
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 ski. Hun er 3.5 da. Var egentlig planen i fjor, men da det ikke var noe snø ute orket jeg ikke kampen om å ville gå på bar plen med de nye skiene. Hehe. Blir ski i år uansett, siden hun trenger det til utebarnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå