Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har strikket dress til mini, ull dress... Er ferdig med den nå.., nesten da..., mangler bare knapper... MEN... den passer akkurat nå, muligens en tanke for liten... snufs Ble litt lei meg nå. Var sikker på jeg hadde tatt bra i...
Northernlights Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Åh =( Alt det arbeidet,da! Kan du ikke selge den, og strikke en ny? Sånt er kjedelig....
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Var så mye jobb med en dress, så da strikker jeg heler noe annet... Får sy på knapper og se åssen den blir... Kanskje noen andre får glede av den... )
Northernlights Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Ja,fin julegave =o) Sikker på at du finner noen å gi den til. Jeg skulle ønske du bodde nærmere, så skulle jeg tigget meg til litt hjelp fra deg. Strikket en fin bole, men mangler armer på en genser jeg begynte på da B var 2 år....nå hadde den vært perfekt til minsten,om den bare kan bli ferdig... Jeg er ikke flink å gjøre ferdig ting jeg begynner på....det er en av mine aller verste sider!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Skulle og ønske det... Kunne ha stilt opp med mere da, om du hadde hatt behøv for det ;o) Men men... sånn er det dessverre ikke...
Northernlights Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tar den med til Norge til jul,så skal jeg se hva jeg får gjort med den da. Må kjøpe mere heilogarn.
Odine! Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Noen av disse strikke plaggene er ganske tøyelige. Niesa mi gikk med jakka til hentesettet jeg hadde strikket til min baby fram til hun var 8 mnd (hun er ikke så stor, og hentesettet var altfor stort til nyfødt, men allikevel!) Gjør dressen ferdig, og se om den kan brukes.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Får bare gjøre det... Men prøvde den på hun tidligere i dag, og den virket trang fra skrittet og opp... Hun fikk forresten sett til hun ble født, strikket i 6 mnd tror jeg... Det var nesten for lite fra første dag... (hun var 5200 da hun ble født) Men hun er egentlig ikke stor nå...
Odine! Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Det var stor jente! Søstera mi strikket sett til babyen til en kollega. Siden kollegaen var ei lita dame fra Filipinene, tenkte hun at det ville bli en liten baby. Det hun ikke tok med i beregninga var at dama var gift med en stor nordmann, og at de sammen fikk en ganske stor baby. Settet ble vel pint på babyen ei gang... Håper du finner noen å gi settet til som setter pris på all jobben du har lagt ned i settet.
Rusketuska Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Så kjedelig da ;( men, kanskje noen vil kjøpe den? Og gi i julegave? Jeg kjøpte et sett til tulla i fjor; jakke, bukse, lue, sokker. Et nydelig sett i rødt, med jordbær på jakka;) Det ga jeg 600 kroner for, og synes jeg fikk mye for pengene )
esmase Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Du kan jo prøve å strekke den litt når den er våt. Altså før du damper den. Kanskje den blir litt lengre da. Jeg monterte en genser som jeg har strikka til han mellomste idag,og den var lang nok i ermene,men ganske passe i bolen,for han er lang i ryggen.Skal prøve å strekke den litt før jeg damper den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå