Mamsen med lillemor i magen Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Nå er det ikke så lenge til man kan kjøpe sylte i butikken, og jeg har så lyst på, men er den trygg???
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2007 dytter litt jeg
kokosyklus Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Tja, er ikke den kokt da? Burde lære meg å lage sylte:) ÅH JEG GLEDER MEG TIL JUUUUUUL!!!! SYYYLTE på lefse med sennep! JAAAAAA
januar-baby Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Alt som er kokt er ok! T.o.m fenalår kan en visst ha-er en likevel usikker-hiv det i frysen et par døgn:) Så lenge en holder seg unna akevitten er alt julemat ok så vidt jeg vet!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Har spist sylte i dag, det samme som julesylte... Spiser det med go samvittighet... )
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 Godt å høre! Gleder meg sånn til jul jeg altså! Jobber i barnehagen, og vi skal begynne med juleverksted nå om noen uker, tror jeg gleder meg mer enn barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå