meg & to små vampyrer Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, det tror jeg ikke., Vet om folk som har fått mer. Kommer selvfølgelig an på deres personlige økonomiske situasjon.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, vi har nesten 2 mill. i lån i husbanken vi...
krabbetrollet Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Det kommer også an på huset man skal bygge. Da vi bygde var maxlån for vår hustype 1.465.000,-
meg & to små vampyrer Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Man må ikke lenger bygge selv for å få Husbanklån heller, de gir også til kjøp av brukt bolig. Men er vel et krav at boligen er nøktern i forhold til familiens behov.
krabbetrollet Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ok, trodde det var tidligere man kunne få lån til å kjøpe brukt bolig, og at nå kan man kun få lån til ny bolig hos Husbanken. Kanskje de har forandret reglene ennå en gang? Men man kan få lån til nyoppførte hus og leiligheter som er etter "husbankstandard", man trenger ikke bygge dem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå