Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Lucas er tre måneder og 16 dager og nå er den første tanna på vei opp gitt:) så søt der han sitter med fingrene i munnen og klør og sikler:P
mamman te Vetle og Alma Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 joda, bare skryt, hehe;) Så artig da! Det var tidlig. Min gutt var nesten 6 mnd da første tannen kom!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 takk for det:) ja kjempetidlig, trilla nesten av sofan da jeg kjente en hard kant i munnen på han:D *men åh så stolt*, både jeg og barnefar fikk tenner tidlig selv så det var forventet men likevel litt overraskende:)
Love my kidz Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Her tror jeg også det kommer tenner snart.. kjenner ikke noe ennå, men han klør og sikler noe så voldsomt! Og sutrer like mye.. Han begynte sånn ca ei uke før han ble tre måneder. (født 19.) Håper nesten den kommer snart.. men kløen og siklingen vil vel neppe gi seg før alle tennene er ute tenker jeg.....?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, skryt i vei!! :-) Klart det er kjekt og spennende! Min har akkurat fått sin første tann, og han er 7 mnd. Det er en milepæl, så man blir jo stolt og glad. Og så er det veldig søtt med små " riskorn " i munnen på de små babyene ;-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 nei å moro!! og tidlig, jenta mi sikler og tygger på alt så venter litt på det jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå