Gå til innhold

Boktips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode boktips? Er litt lei av krim...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafon tror jeg det var...

Du har sikkert lest Konrad Sejer av Karin Fossum (min favorittkrim), og hun har noen andre bra bøker og. "De gales hus" syns jeg er morsom.

"Jeg vinket ikke,jeg druknet" syns jeg er den beste til Anne B Ragde.

Ellers er jeg på jakt etter tips selv=)

Skrevet

Tenkte med en gang på "Hundehode" av Morten Ramsland (dansk forfatter). Handler om en veldig morsom dysfunksjonell familie. Ellers vil jeg anbefale "Snø vil falle over snø som har falt" av norske Levi Henriksen. GOD BOK!

Skrevet

Tusen strålende soler og Drageløperen av Khaled Hosseini.

Skrevet

Idas dans

En mor som forteller om når datteren fikk leukemi. Gripende bok, som handlervel så mye om livet som døden. Flott bok!

Skrevet

Akkurat ferdig med en som heter Balansekunst av Rohinton Mistry!

En fantastisk murstein av en bok, nydelig historie fra India

Anbefales på det sterkeste

Skrevet

Takk for alle gode tips! Idas dans har jeg faktisk lest TRE ganger! Den er bra! Anbefales!

Skrevet

Beatles av Lars Saabye Christensen er veldig bra, sorgmunter oppvekstskildring om 4 gutter i Oslo på 60-tallet. Blir veldig glad i disse gutta!

Ellers leste jeg nylig Gulldronning, perledronning av Margaret skjelbred- helt utrolig gripende og trist, men veldig bra! Sår skildring av ei lita jente som har opplevd mer enn barn bør, og som bor hos bestefaren som prøver å støtte henne og gjøre livet hennes harmonisk igjen. Parallelt får man en overraskende historie om bestefarens bakgrunn som forklarer veldig mye om den situasjonen han og jenta er i i dag, uten at jeg skal røpe for mye. Forbered deg på en god leseropplevelse, mye snørr og tårer!!

Og sist, men ikke minst: Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede av Jan Wiese. Til tross for den svulstige tittelen er det ei utrolig bra bok med flere historier og både gammel og ny historie vevd inn i verandre på en kjempebra måte. Litt spennende også, jeg slukte denne på en dag!!

God bok

Skrevet

Neeeeeei....går det an å bli lei av krim da....? hehe...

Men jeg vil også anbefale Vindens skygge. Og så har jeg nettopp leste Drageløpern og den var veldig fin.

Skrevet

Berlinerpoplene, eremittkrepsene og ligge i grønne enger av Anne. B. Ragde. Disse er en triologi og er vanvittig bra!

Skrevet

Anne Holts 1222Finse var ei god bok....

Skrevet

Til nummer fem på vei:-)

Er det den hvor Hanne Wilhelmsen sitter i rullestol, og noe med et tog? Eller er jeg helt på villspor nå?

Hadde tenkt å lese den,håper det er den da:)

Skrevet

Det erden ja...... Sier ikke mer.... Men den er god...

Skrevet

Flott, da blir det bokjakt!

Takk skal du ha:)

Skrevet

Alle av Paulo Coelho! Min favoritt!

+ en bok som heter "Tårer i mørket"...husker ikke forfatter...

Skrevet

Mange fine tips her! Tusen takk. God lesning jenter!

Skrevet

Kabalmysteriet av Jostein Gaarder. Blir aldri lei av den boka.

Skrevet

Vil du ha en god latter og en lettlest bok så kan du kjøpe BAG OF FUN bøkene..

Morsomme bøker jeg har ledd mye til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...