Gå til innhold

Har dere mye kynnere?


vipz82

Anbefalte innlegg

Jeg har dem som regel om kvelden/natten. kjennes ut som mensmurringer og blir ofte dårlig i magen. De påvirker i stor grad nattesøvnen. Lurer litt på hva som er normalt og i hvor stor grad man kan ha det sånn uten å bli sykmeldt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg har ofte sterke å vonde kynner.. spesielt om kvelden..

 

avertil er de nesten så vonde at jeg bli usikker på hva det er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere kynnere hver dag, helst i forbindelse med små anstrengelser. Men mine er ikke vonde. Magen blir bare steinhard. Det går over når jeg setter meg ned eller slapper av. Jeg synes du skal snakke med jordmor om dette, vanskelig å si hvor grensen går mellom kynnere og modningsrier for en utenforstående. Kynnere i seg selv er jo ikke farlige, men skjønner at det er slitsomt når det tar nattesøvnen din. Hvis de er veldig vonde kan det jo være en indikasjon på at du må slappe mere av. Lykke til da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de meldte sin ankomst for ca 3 uker siden. De kommer når jeg anstrenger meg som regel, eller bare når jeg går.. Uansett tidspunkt:) Er 32+1 nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og kynner og men er bare slikt at magen blir stein hard, hakke vondt her heller..så ville nok tatt en tlf til jordmor bare for å høre om det er vanlig. lykke til og håper du får sove godt om nettende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så masse kynnere når jeg er i aktivitet, at jordmor har bedt meg holde meg i ro. Synes det er litt skummelt! Magen blir jo helt hard og alt "stopper" opp for noen minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt en eneste kynner jeg - tror jeg... hmmm. Hadde inntrykk av at alle fikk det. Vel, er uke 32 nå, så kan nok fortsatt komme, men høres ikke veldig behagelig ut så kanskje like greit å slippe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange og vonde kynnere hele døgnet! For mange mener jordmor og jeg blir sykemeldt nå, og må roe ned..

Veldig enkelt med allerede 2 barn i hus og mann på messe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange, opp til flere i timen. Sykemeldt pga kynnere og bekkenløsning, men kan ikke si at det har roet seg så veldig, men det er lettere å fungere "normalt" når man kan legge seg og slappe av i de værste takene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...