goldie Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Skulle hatt mensen nå. I dag kom det bare littegranne, trodde jeg hadde fått mensen. Senere på dagen var det ikke noe mer blødning. Synes det var så rart. Er det sånn med de minipillene eller?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har hørt at de kan gjøre sånn at man ikke får mensen i d hele tatt faktisk...men nå er jeg midt i pillebrettet og fikk den i går...så skjønner ingenting jeg da...her ble jo alt surr...Noen andre som har opplevd d samme?
Alba44 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Bortsett fra veldig uforutsigbare blødninger, så fungerer den greit syns jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg blødde hver dag i 2 mnd på de.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Brukte cerazette i 1 år jeg. Begynte 6 uker etter fødsel, og da fikk jeg en blødning ca 2 uker etter første pille. Så gikk det 9 mnd til neste gang jeg hadde blødninger. Da blødde jeg til gjengjeld i 14 dager i strekk, 14 dager opphold og så 14 dager blødninger igjen. Dette ble litt kjedelig etterhvert, så da byttet jeg til p-piller. Men veldig fornøyd i de første 9 mnd altså. Deilig å slippe mensen :-)
vi blir 4 :o) Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 heihei! Har gått på de i snart et år. hadde første blødning etter 2 mnd, og siden den gang har jeg ikke hatt noen.. Fantastisk deilig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå