Gå til innhold

Hvo mye trener dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal jo ikke slanke oss når vi ammer pga miljøgiftene. Men etter ca 6uker kan vi begynne å trene igjen... men da vil vi jo automatisk kvitte oss med litt fett også... er det skadelig???

Hvor mye trener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg tør ikke blodtrimme akkurat pga bekkenet Har prøvd å gå en halvtimes tur, men det gjorde at det ble litt verking i bekkent, så det skal jeg vente en god stund med til. Jeg har hest så jeg har begynt å ri igjen og skal ri 2 ganger i uka(det gikk brafor bekkenet:)). Også prøvde jeg lett spinning, men da satt jeg under hele timen og ble bare litt svett, turte ikke legge på så mye pga bekkenet og det gikk også fint. Så nå blir det 3 rideturer ganger i uken og 1lett spinningtime i uken heretter.(badstu og solarium,hehe:).

Skrevet

Ingenting :-) Bare tur og kanskje yoga saann en gang annenhver uke.. Huff, hadde store planer men null energi.

Skrevet

Trener håndball 3 ganger i uka + kamp og er på Spenst 1-2 ganger i uka...

Har vært i kje¨mpefin form etter fødselen, men jeg startet ikke å trene før etter nesten 3 mnd. (fødte i mai og tok juni og juli fri..)

Skrevet

Jeg trener ikke. Har ikke tid til det :P Men jeg går hver dag ca 1 time med knøttet i mei-tai (han er 8 mnd) også sykler jeg kanskje en halvtime tilsammen. Det er hverdager. I helgene tar jeg det så med ro en småbarnsmor bare kan :D

Skrevet

Null...

Men jeg går tur hver dag da, men det teller kanskje ikke..? :)

Skrevet

Jeg har skaffet meg en skritteller, og prøver å komme opp i 10.000 skritt hver dag. Etterhvert har jeg tenkt å begynne å trene mer vanlig, før pleide jeg å trene 4 ganger i uka (løping to dager og styrketrening to dager) og har lyst til å komme opp på det nivået igjen etter en stund. Men stresser ikke. Så lenge jeg beveger meg en god del, er jeg fornøyd:-)

Skrevet

går turer...ca 1,5 time 4 ganger i uka...håper det hjelper :(

Skrevet

Trener 3-4 ganger i uka på sats, sal og litt sykkel. Så går jeg som regel tur noen ganger i uka. Spurte legen om d er med trening/slanking/miljøgifter når jeg var på 6 ukerskontroll og hun sa det var bare og trene:-) evt bare et par ganger i uka første tida da.

og gir en seg tid til og trene, får en så mye mer overskudd at tida rekker til så mye mer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...