Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jr (17mnd) er syk. Han har høy feber, hoster og er snørrete. Han leker seg og sutrer om hverandre. Han våknet etter dubben sin ca kl 14 og ville legge seg igjen nå sa han. Så nå ligger han igjen. Hvordan gjør dere det med søvn når barna er syke? Får de sove når de vil og så lenge de vil? Jr skal nok få sove så lenge han vil og når han vil, så får det bli så som så med nattesøvnen.
*Minnie Mus* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 sønnen min på 1.5 år har det på samme måte nå. Jeg prøver å styre søvnen hans som normalt, men det er ikke alltid det går. Men feks hvis han er trøtt kl 17, prøver jeg å drøye til kl 18 med å legge han, for hvis ikke våkner han gjerne på kvelden. Men noen ganger går det bra, andre ganger ikke så bra. De skal jo sove mye når de er syke.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg synnest faktisk søvn er viktig når enn er syk. Og trenger barnet søvn så skal enn la de få sove. Det er kjent sak at søvn kan kurere sykdom og da er det nok litt viktigere at barnet får den søvnen han trenger enn at enn absolutt skal følge rutinene til punkt og prikke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå