Frk.Forvirret Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal ha brystforminskning/løft der, oglurer på om noen kan fortelle meg om hvordan det var der? Fornøyde eller misfornøyde med deres operasjon og opphold?
BettyBoob Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 jeg opererte inn silikon der i 2002. Kjempefornøyd med alt! fikk tlf fra sykepleier dagen etter osv super service er min mening!
Mockanin Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har tatt brystforminskning på Colosseum og er ikke fornøyd med resultatet. Stygge arr som sikkert har noe med huden min og str. på det som ble fjernet. Har også fått "heng" fra brystene og bak over til under armen. Legen der mente at dette ikke kunne fjernes, men jeg kjenner flere som har fått fjernet hengene men på andre klinikker og vært kjempe heldig med resultatet. I tillegg sprakk flere av snittene mine og jeg måtte stelle dette selv kun med oppsyn av dem en gang i blandt. Fikk aldri noen forklaring på hvorfor dette skjedde. Ikke annet enn at sånt skjer inn i mellom. Syntes også legen var en smule arogant. Jeg vil helst ikke opperere meg der en gang til nei. Men det er klart at andre helt sikkert har en annen opplevelse av det hele enn det jeg har siden klinikken driver ennå med dette lissom. Jeg har nok bare vært veldig uheldig også. Om det har så mye å si at jeg til sammen fjernet ca. 4,5 kg av puppene vet jeg ikke.
Frk.Forvirret Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Uff, så leit at du ikke er forøyd! Legen jeg var til konsultasjon, var ikke noe allright. En lang historie..., men fikk ikke akkurat kjemifølelse der, nei. Har bare tenkt at jeg får stole på ham og ha minst mulig å gjøre med ham..., men nå lurer jeg på om vi hadde samme lege. Har du lyst til å sende meg en pm, mocanin? Og fortelle meg hvem det var? Hvor lenge siden er det du ble operert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå