Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Bruker dere smekker hele tiden? Jeg tenkte at det var greit både pga sikkel og at det noen ganger kommer gulp lenge etter måltidet, men pappan hennes tar de av og mener de er ekle rundt halsen hennes...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker det ikke hele tiden men når lille gutt skal sitte oppe er det greit. Han sikler en del og da er det ikke noe kjekt å bli våt på tøyet sitt. Vurdere det for det er mange ganger han ikke sikler så mye. Du får kjøpt stilige skjerf med trykk knapper på som er fine å se på også. vi bruker disse. Har de bla på Exit.
snartmammapåny Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har de på hele tiden, småen er en siklebaby og rett som det er kommer det en dose med gulp innimellom. Greit å slippe å skifte klær flere ganger for dag. Noen smekker er ekle i halsen, men andre er vedlig gode. Dropp de som man knyter på, de er ekle. Men myke og gode smekker er ikke noe problem for babyen å ha på hele tiden:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Vi bruker de smekkene med borrelås bak nakken.. de er gode og myke og mye lettere å ta av og på baby på 3,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå