Gå til innhold

Hvor mye gir dere til tv-aksjonen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

rett og slett fordi vi ikke kan gi til alt som kommer og ber om penger. Vi gir til Landsforeningen Uventet Krybbedød.

Har vi gjort i mange år, og fortsetter med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym her over - du må jo være ganske stokk dum i hodet. Enkelt og greit!!!!! Jeg blir KVALM når jeg leser det du har skrevet.

Skrevet

MEN HVORFOR BLIR DET FATTIGDOM I VERDEN DA?????

DU HADDE VEL IKKE LAGT BARN DU HELLER OM DU IKKE HADDE HATT RÅD TIL DET? OG ALLE VET JO HVORDAN BARN KOMMER TIL VERDEN!!

FADER, FOLK MÅ VEL TENKE LITT FØR DE HANDLER?

LAGE BARN SELV OM DE VET HVORDAN DET ENDER!

SÅNT IRRITERER MEG!!!!!!

DERFOR SÅ GIR IKKE JEG EEEEEEN PENG EN GANG!

Gir du til alle som kommer og skriker etter penger?

Da er du en veldig snill person du da:)

Skrevet

Kjære deg. Jeg foreslår at du i stedet for å gi penger til tv-aksjonen investerer i en historietime eller to. Lenge siden jeg så noen som skjønte mindre av hvordan verden henger sammen.

Eventuelt kan du lage deg en hjemmeside på www.uvitenhet.no

Og siden du spurte - jeg gir absolutt ikke til alle. Jeg er fast Plan-fadder, og ga 175 kroner i dag. Mange har gitt mer, mange har gitt mindre, men det bryr jeg meg ikke om. Alle monner drar!

Skrevet

Nå handler tv-aksjonene om å gi medisiner til hiv-positive barn. Å ikke gidde å støtte disse fordi man har slike holdninger som du har anonym er bare forferdelig leit. Håper i grunn dette er et tulleinnlegg jeg da, isåfall bet jeg på:P

Skrevet

Tror jeg gav 70-var det jeg fant.

Og til anonym over her- skal barna få gjennomgå fordi du meiner at foreldra ikke burde fått dem?

Skrevet

Aldri sagt noe vondt ord om deg, så skjerp deg!

Og hvor vidt jeg har peiling eller ikke, spiller vel ingen rolle for deg, for DU har jo peiling på denne verdenen.

Men Vet du hva jeg vet?

AT VI BOR I EN FORFERDELIG VERDEN MED KRIG OG ELENDIGHET!!!

Hvordan vil du får orden på det?

Skrevet

Jeg lata som jeg ikke var hjemme når det ringte på jeg...

Skrevet

Barn fortjener det beste i verden!

men man kan ikke bassere seg på at man skal få penger fra andre land hele tiden.

Jeg bestiller ikke et digert hus, og forventer at andre skal betale det.

Skrevet

Ehh, for en holdning.

Bra ikke er så egoistiske som deg da. Da hadde ikke vært mye bedmenneskelighet her i værden.

Har det falt deg inn at ikke alle har prevansjon og at både voksne og barn voldtas????

Uffamei for en fæl holdning:o(

Skrevet

Blei en 100-lapp her,hadde ikke mer peng da:) Men alle monner drar!

Skrevet

Jeg hadde håpet at dette var et tulleinnlegg men jeg vet desverre så alfor godt at det finnes mennesker som anonym over her og at dette sannsyligvis er noe hun mener. Vi andre får bare være glade for at vi har fått en del empati med oss og at vi har evnen til å tenke på andre som ikke har det like godt som oss. Heldigvis er vi i flertall!

Skrevet

Ja, anonym 22.12 - det er jo AKKURAT det samme...*ristepåhodetoghimlemedøynene*

Må si jeg syns det er skremmende egoistiske holdninger på enkelte her inne:o(

Skrevet

Vi var ikke hjemme når dem var her i dag, men hadde nok ikke kommet til å gitt noe allikevel.

Akkurat denne mnd er det så smått med penger her, at vi aner nesten ikke hvordan vi skal få råd til flere bleier til minsta før lønna kommer inn i slutten av uka:-(

Skrevet

Vi ga 400 kr. Har ikke samvittighet til å la vær å gi litt når jeg ser hvordan disse stakkars barna har det. Må si at jeg hadde gått til sengs i kveld med en jævlig bismak hvis jeg hadde latt som jeg ikke var hjemme! Da er det vel bedre å gi en 10'er da vel!?

Er man blakk så er det greit, ikke noe å gjøre med det, men å gjemme seg bak gardinene er noe helt annet..usmakelig..

Skrevet

Jeg ga 51 kr:P

Eneste jeg hadde i lommebopken:P

Nå har jeg hvertfall betalt for 5 vaksiner til de med den forferdelige sykdommen=)

Skrevet

24 kr og 50 øre det vat jeg haddde i huset. nabo damen åpnet ikke dora jeg vet at hun var hjemme .hun åpner dldri har to barn. hun sier ofte hun vil ikke gi penger.

Skrevet

Helt enig. De der idiotiske ulandsmødrene må slutte å la seg voldta slik at det blir barn av det. Hiv-smittet blir de også, og dermed stryker de med. Og hvem skal ta seg av ungene deres? Er det virkelig vår oppgave å forsørge dem?

Nei, vi har mer enn nok problemer her til lands. Først nå alle landets innbyggere (de ordentlig norske, vel og merke) har fått enebolig, hytte, hver sin bil og brostenlagt oppkjørsel, kan vi vurdere å gi til de slubbertene sørpå.

Skrevet

jeg venter egentlig til den dagen når man kan betale med kort på sånne innsamlingene.... hadde bare 30 kroner, uflaks.

Skrevet

Fy faen for en KVALM holdning til noen av dere anonyme!

Har dere sett litt på programmet?

Hvis du har det og fortsatt står for det du sier her over, håper jeg virkelig vi har en gud som ser deg bak anonym knappen.

Som man reder, ligger man.

Skrevet

Tenkte jeg skulle nevne det, men valgte la være..Men siden du nevnte han du, så kan man jo spørre seg om hvorfor han der oppe lar mennesker lide på denne måten.

Velger derfor ikke se på slike program. Syns det er kjempetrist at barn må lide. Selv om jeg ikke gir, så betyr ikke det at jeg ikke har et hjerte.

Og jeg har gitt mange ganger til disse barna, bare så det er sagt. Men vi har valgt å gi til kun ett bestemt formål, og da har det blitt til de her hjemme i norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...