Gå til innhold

babyen er jo forsvunnet!!?? hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tidligere kjent babyen veldig godt utenpå magen, har kjent hvor ryggen er, for der har magen vært hardere.... lå meg på rygg i sofaen nå, og kjenner ingenting mer! kan trykke langt inn, magen er helt myk. trodde ikke det var så mye plass for babyen å gjemme seg på jeg nå, er 28 uker...

innovernavlen min som nesten var blitt utovernavle, er nesten tilbake til normalt igjen også!

kan babyen flytte seg så langt inn nå da, den begynner jo å bli så stor? har ikke noen stor mage heller...

nei, nå ble jeg litt satt ut her, babyen er forsvunnet...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen ligger nok der inne å koser seg.) Den har sikkert bare funnet seg en annen stilling. kam hend at den lå i en stilling som gjorde at magen bulte ut.

Skrevet

Kanskje den har lagt seg med hodet ned?

Jeg var til jm torsdag, og lillegutt lå med hodet godt medi bekkenet. Var ikke så godt å kjenne ham da. Nå har han flyttet seg, og jeg kjenner hele babyen igjen.

Er nok en ny stilling skal du se!

Skrevet

den lå med hodet ned på kontroll på torsdag:) jeg drakk et glass saft i går kveld for å se om det ble leven, og det ble det! tror nok det var rumpa dens som stakk ut rett under venstre ribbein!:) angret meg litt på det saftglasset akkurat da, for det var ikke akkurat behagelig:) men fornøyd med at jeg "fant igjen" babyen da, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...