cheni Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Mini har overnattet med mormor og besten i natt, og nå er øret ganske hovent og rødt. Det kan se ut som han har vært ute i kulda uten lue, og kommet inn i varme... Jeg ringte mamma for å høre om han har slått seg, men det har han ikke så de vet om og han har heller ikke grått. Hun har lagt merke til at han har holdt seg til øret, og tenkt at han holder på å få øreverk... Han har væske i ørene, og kronisk ørebetendelse uten smerter... (!) og skal operere inn dren før jul. Kan det være øreverk/betendelse som gjør han så rød??? Han har aldri hatt det før når han har hatt slike plager...
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 kan du ikke ta deg en tur til legevakta med han da?
roxanne Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Er det vondt når du drar i øreflippen, eller trykker rundt på øret? Hvis han har det vondt ville jeg ha tatt han til legen. Stakkars liten. God bedring
cheni Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Han har ikke vondt nei, og ikke feber... tenkte at jeg kanskje skulle ringe legevakten men han er jo ikke syk... Når han får øreverk så bruker det å renne ut masse gugg i løpet av natten, selv om han ikke viser tegn til smerte... Stakkars gutten min er nok så vant til å ha det sånn at det er helt normalt for han... (
roxanne Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Uansett så kan du ta en penn og tegne rundt det som er rødt, hvis det røde brer seg utover der du har tegnet, så er det et pekepinn på at det er en betennelse i utvikling - da vill jeg nå hvertfall tatt han med til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå