Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 hvor gammel var babyen når h*n overnattet borte for første gang? og hvorfor overnattet h*n borte?=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 han var 5 uker, og grunnen var at jeg var dødssliten (kolikk) og trengte en kveld hjemme sammen med mannen min.... og sove en hel natt )
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Har enda ikke overnattet borte, snart 11 mnd. Ammer enda, hun drikker best tidlig på morgenen, så derfor synes jeg det er best at hun er hjemme hos oss. Har hatt barnevakt noen ganger, men da har de vært her. Jeg har overnattet borte fra hun en gang (nettopp). Skal begynne i ny jobb og de inviterte meg på middag med overnatting på hotell, ikke så langt unna mine svigerforeldres hus. Så da sov jeg på hotell mens pappaen og bebbisen sov hos mine svigerforeldre. Så kom de til hotellet kl 9 slik at jeg kunne amme. Tenker første overnatting vil bli når hun er kanskje 14-15 mnd og ferdig med pupp. Har ikke hatt behov for overnatting borte enda, og jeg tror ikke at det er noe poeng at man barnet MÅ overnatte borte når det er lite hvis man ikke har behov (det er jo noen som mener at det er så positivt at barnet overnatter borte fra de er små, det tror altså ikke jeg)
Luans mamma Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Han skal overnatte for første gang hos sine besteforeldre til helga fra lørdag til søndag. Da er han nøyaktig 4 mnd. Grunnen: Vi skal på fest, enkelt og greit. Tror nok det skal gå bra. Jeg ammer, men har også vendt han til å ta flaske og har pumpet ut en del morsmelk. Dessuten bor ikke foreldrene mine langt unna, så jeg ser ikke noe problem i det. Tror man bare må gjøre det man selv føler for. Personlig mener jeg at man ikke skal la babyen overnatte hos andre for ofte, men en gang i blant hos folk som kjenner gutten godt synes jeg er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå