Gå til innhold

Jobb, jobb, jobb... og jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her på jobb og svetter. Resten av Gummisfamilien er på markatur, lekeplassen og så middag til svigermor.... Å ha en spennende jobb betyr utrolig mye for meg, men akkurat nå.... Ikke såååå gøy da å gå glipp av all moroa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er gøy og det fungerer fint i forhold til familien så er det bra, men den dagen man får dårlig samvittighet og føler seg stresset er det på tide å bremse:-)

Skrevet

Enig ;-)

Og har faktisk ikke dårlig samvittighet altså - bare veldig, veldig uvant å måtte jobbe en dag som jeg vanligvis skulle ha vært sammen med ungene.... Men vi hadde en lang og koselig frokost da. Og har perlet og lest masse også før de dro, så de har sikkert ikke vondt av noen timer alene med pappaen heller ...;-))

Skrevet

Nei pappatid er gull verdt det og like viktig for barna som mamman, selv om det kanskje sitter litt langt inne hos mammaer flest;-))

Skrevet

Ja noe må man ofre, men sikkert godt når kvelden kommer og du føler at du har utrettet noe..Deilig følese og lykkes i jobbsammenheng, det gir energi.Blir litt nygjerrig nå, er litt på søken selv, og lurer på om du kan hinte hva du driver med ?;-)

Skrevet

"Welcome to the jungle" - som en av mine gamle favorittgrupper sang - eller velkommen i klubben:-) En av de absolutte ulemper med lederjobber, dette med søndags- og kveldsjobbing. Dagene løper av gårde med allverdens møter, og så må man bruke kvelder etter legging av barna og søndager og sånt til å få gjort noe. For min egen del er jeg litt glad akkurat nå for at min lederjobb er begrenset til et halvt år:-) Men jeg kommer sikkert til å savne det etterpå... Man vil jo ha alt:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...