Gå til innhold

Hvor mange bodyer kjøper dere?


Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror svaret for min del på dette spm blir "ørten". Har ikke helt oversikten,men tenkte jeg skulle ta meg en liten opptelling snart. Hadde handlet en del i beige, hvitt og grått, men nå som jeg vet det er jente har jeg jo lyst på litt rosa også.

 

Jeg selv har det man kan kalle enormt mye klær, og ser ikke ut til at det skal bli andeledes for dattra mi. Forskjellen er jo bare at hun kommer til å vokse ut av klærne,mens jeg forhåpentlig både vokser ut og inn igjen i mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;-)Har kjøpt 3 i strls 50 og 3 i strls 56..Sist hadde jeg mye truser og sånne overdeler som du knyter på sida,lurer litt på om jeg skal kjøpe endel av d.Hvis ungen gulper skifter du skjorta,hvis d kommer noe utafor bleia(og d gjør d!!)skifter du trusa..Ellers vet jeg at man får MYE tøy i gave så jegg avventer litt..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arva en hel haug med bodyer, så det orker jeg ikke kjøpe. Men jeg har ingen ullbodyer! Bruker nyfødte ullbodyer, i så fall, hvor mange trenger jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok kjøpe noen ullbodyer også ja!

Kan være greit å ha på når man skal ut å trille, da er det greit å ha ull innerst. Ellers hvis man skal ut på farten også.

Vet ikke hvor mange man trenger, men kjøper nok en 3-4 i 50/56...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt 2 bodyer så langt. Men hvis vi får jente har jeg mye etter lillemor.

 

Har kjøpt vogn da. Easywalker sky. Min søster har den også og den er helt super.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...