Gå til innhold

ut med alle som forpester bim

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi, der tittet du inn ja, jeab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si at Jeab er den som forpester bim. Men du trekker vel inn henne kun fordi hun faktisk tør stå fram med nick!

Det er alle de ANONYME som forpester bim!!!!!!

Skrevet

Så lenge de holder seg på KRANGLESIDEN slik som jeab gjør så forpester ho ingen ting.

Det er mere provoserende med SURE anonyme tilbakemeldinger på trim 1 2 og 3.

Dette er jo en side til de som vil diskutere på en ikke konstruktiv,konstruktiv måte.

Skrevet

er så enig, synes nesten at det ikke skulle vært mulig å gjemme seg bak anonym-knappen.. men så er det jo noen tilfeller hvor det er greit igjen, som når du gir ut personlige detaljer osv. men når folk bruker anonym-knappen bare for å henge ut andre brukere så blir det bare teit.. snakk om å være feige... dere skal være Så tøffe og er store i munnen, men hva hjelper vel de tnår dere ikke tør å stå frem med hvem dere er og støtte opp under meninga deres?

Skrevet

Og i rollen som Dobbeltmoralens Vokter: HI! Gi henne en varm applaus, dere.

Skrevet

Klapper som bare faen her, jeg!

Skrevet

"men når folk bruker anonym-knappen bare for å henge ut andre brukere så blir det bare teit.. "

jaja, så lenge vi er enige om at det er like teit å henge ut brukere selv om man signerer med nick.

Skrevet

å herregud.. jeg er så forbanna lei av denne diskusjonen.... jeab står nå vertfall for det hun sier.... og ja.. jeab av og til kan du være irriterens hehe.. på en morsom måte vell og merke.. jeg liker og diskutere... og det er gøy og diskutere med en som har slike meninger og alltid har ett svar og komme med.. vist du skjønner... til HI: hva er problemet ditt egentlig da??? vil nå heller si at du forpester bim... kom med nicket ditt da lille du.. få se nå tøffen... haha.. ha en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...