Engel, skatt og lite frø. Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hmmm...trodde jeg var helt ferdig med det, og bare skulle ha bekkenplager fremover. Men nei, i dag er det andre gang jeg nesten har besvimt og kastet opp denne uken. Man blir litt sliten av det, -skal innrømme det;)' Noen andre som har fått "tilbakefall"?
kidos! Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kastet opp jevnt og trutt til uke 17/18, og var så fin frem til uke 21/22, da kvalmen + oppkast kom tilbake. Jeg fikk i tillegg synsforstyrrelser og hodepine. Det jeg gjorde andeledes de ukene jeg var helt fin var at jeg var på ferie. Var hos legen pga det med synet, men de kunne ikke finne noe annet enn at jeg var utslitt rett og slett. Var til nevrolog osv. De regnet med at kvalmen også kom pga at jeg er så sliten. Har jobbet 50% siden onsdag, og merker at jeg begynner å hente meg inn, og er mindre og mindre kvalm.
Shinyogsmåen Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har også begynt å kaste opp litt igjen er i uke 21. Men tror det er pga halsbrann, blir så kvalm når jeg får det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå