kariuss Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 jeg er i uke 27 og har kjøpt for lenge siden. Kjøpte vel ikke uke 17 eller noe, husker ikke helt jeg..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Vi kjøpte i uke 19, samme dag som UL. Som en liten feiring liksom!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Uke 12 ,men angret meg og kjøpte en ny vogn i uke 19:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Samboeren min har fått med seg fra gammelt kjerringråd at det betyr ulykke å ta vogn i hus før barnet er født. hehe jeg synes det er litt søtt da, men han er grav alvorlig. Vi har pekt ut vognen vi vil ha, gjenstår bare å bestille den. Butikken hadde foresten en ordning om at di kunne lagre varene til vi ville hente det selv.
Jordbæret <3 Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kjøpte vogn da jeg ar 15 uker på vei. Hadde allerede lett lenge på nett etter en bra brukt en og da den dukket opp, ventet jeg ikke. Kjøpte bilstol samtidig, og bæresele. Ellers har vi kjøpt soveskinn og barnestol for å ha inne. Og stellebord. Jeg kjøper når det dukker opp et godt tilbud, er bedre å få utgiftene spredd litt over tid. Er jo bare å selge dersom man finner ut at man ikke bruker noe av det man kjøpte. Nå er jeg begynt på 19. uke og har kjøpt de første klærne, mest bare fordi det er litt gøy. Jeg kan ikke se at noen kan sette en grense for hva som er for tidlig...
CB-BabyBoy Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Det kommer vel litt an på hva slags plass man har til å lagre den. Vi har funnet ut hvilken vi vil ha, men skal bestille nå i begynnelsen av november. Regner med det blir litt extra leveringstid pga julen, så vi får den nok i januar. Butikken sa det var ca 8 ukers leveringstid og vi kan ikke ha den stående så lenge ubrukt - har ikke allverdens med lagringsplass. Jeg ville vurdert etter da lagringsplass og hva butikken sier om leveringstid og evt lagre for deg
mammaTilLinnea Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 jeg er 28 uker i dag, har ikke vært å sett på vogn engang enda:/ men tenkte vi skulle ta oss en tur til uka, man må vel kanskje regne med litt leveringstid!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Vi kjøpte den før lenge lenge siden vi Tror jeg var 24 uker eller noe
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Vi kjøpte i uke 12. Fant en bruk som vi hadde lyst på, så da var det bare å slå til...
morill79 Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er 22+5 og har ikke kjøpt vogn ennå, men titter litt her og der. Er vanskelig å bestemme seg synes jeg. Veldig mange hensyn å ta. Må nok titte litt til får vi bestemmer oss.
mamman til karen elisabet. Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal kjøpe vogn og stellebord av min søster. er jo i uke 16 og har tenkt oss en tur til t.heim til uken å kjøpe seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå